Koska olen haalinut ehkä hieman liikaa koiria Music Shepherdiin, niin nyt niitä olisi myynnissä. Jotkut saattaa mennä kasvattajalle. On mahdollista ottaa koira myös sijoitukseen, jos ei halua teettää omia pentuja koiralla. Niillä, joilla ei ole mainittu mitään kilpailuista, ei ole tuloksia.
bcu TT All Around the World
muutama kilpailutulos | ei pentueita
apku Kuorsaus's Abracadabra
ei pentueita
apku Radiance Fur Frenzy
ei pentueita
bcn Kuorsaus's Ujo
ei pentueita
bcn Tulenkertoman Tuhannet Galaksit
BH Vk2 Tk2 vPVA | ei pentueita
apkn Petite's Costly Flowers VARATTU
kisatuloksiin | ei pentueita
apkn Konstikas Alyza Tanssii
e. Zuliet i. Harmonic Boy | s. 22.12.2012 loput tiedot saa keksiä itse | kas. Konstikas, lopettanut | ei pentueita
M: 3x bc, 4x apk
Re: M: 3x bc, 4x apk
Lähtiskö TT All Around the World mun matkaan? :)
Rupesin katteleen tota sukutaulua ja ei se ollutkaan ihan niin kuin Allun sivulla. Huomasin että sieltä löytyy koiraa jota oon jalostuksessa aikanani käyttänyt. Koitan tätä vältellä ja siksi Allu jää multa valitettavasti ottamatta.
Voiskohan tuo Petite's Costly Flowers tulla mulle Xeransesiin muiden aussiepahasten sekaan?
Mites muuten, kun itselläsi koiran väritys on red merle, mutta vFCIn rekisterin mukaan koira on blue merle?
Mites muuten, kun itselläsi koiran väritys on red merle, mutta vFCIn rekisterin mukaan koira on blue merle?
- Hex
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Red merle se on, blue merle paimennuskuva vahingossa. Ja voi tulla teille.