Basuunan D (kultaiset)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Viesti
Julkaisija
Hubble
Ei enää ikinä uudestaan

Basuunan D (kultaiset)

#1 Viesti Kirjoittaja Hubble » Ma Elo 30, 2010 1:16 pm

Kuva
kuvat kennel Combine

On tullut aika pienten kultaisten..
Basuunan D-pennut ovat rodultaan ihania kultaisianoutajia. Rotumääritelmän mukaan kultaiset ovat tominnanhaluisia, mukautuvia, älykkäitä, luontaisen toimintakyvyn omaavia, hyväntahtoisia, ystävällisiä ja luottavaisia. Pentue on huippuvanhemmista ja odotan pentujen olevan juuri sitä, mitä rotumäärilelmässäkin luvataan. Pentue on kummankin vanhemman ensimmäinen.

Pentueen isä on evm-sukuinen tuontikoirani vjMV-09 vKREJW-09 vJNW-09 vjFRAW-10 vFRAW-10 vISV-10 vjISV-10 vFIN TVA vFIN KVA JK3 RH-E Goldminer's Dominik. Dominik on pärjännyt loistavasti noutajien metsästyskoikeissa saavuttaen sieltä käyttövalion arvon, sekä tottelevasiuuskokeissa tottelevaisuusvalioksi asti. Mejästä Dominikilla on useita I-tuloksia, palveluskoiralajeista JK3 -tunnus, sekä näyttelyistä useita sertejä.

Pentueen emä on vFIN TVA JK2 RH-E Foxstyle At Least Clever. Chloe on kilpaillut upeasti noutajakoirien metsästyskokeissa ja tarvitsee enää muutaman voittajaluokan ykkösen tullakseen käyttövalioksi. Myös tottelevaisuusvalion arvo on yhtä ykköstulosta vaille kasassa. Palveluskoiralajeista löytyy JK2 -tunnus. Chloella on myös piviko -näyttelyistä yksi SERT, mutta näyttelyissä emme juuri ole kiertäneet. Sukutaulusta löytyy huippunimi, Chloen emä on BH vFIN TVA Hk2 SchH1 vFIN JVA vAVA vFBV RH-F A VKTV The Queen Of Blessed Heart.

.. yks sulle, yks mulle?
Näistä pennuista saa varmasti upean kisa- ja harrastuskoiran lajiin kuin lajiin! Toivon pentujen pääsevän kisaamaan aktiivisesti edes jossakin lajissa ja käyvän noutajien taipumuskokeessa. Pennunottajalla täytyy olla valmis kennel tai esittää muuta näyttöä aktiivisuudestaan virtuaalikoirien parissa. Pentujen suunniteltu syntymä-aika on syys-lokakuussa pennunottajista riippuen.

Pennut syntyvät 13.9.

Varaukset 4/4
Hubble, Basuunan, narttu Basuunan Drifts Of Gold
swift, yksityiseksi, narttu Basuunan Dash Of Gold
Zellie, Hivuttautuu, narttu Basuunan Double Trouble
Akire, minne, uros Basuunan Double The Fun MYYNNISSÄ

Nimet alkavat D-kirjaimella ja luultavasti ovat jonkun teeman mukaisia. Toivomuksia saa esittää.

Minulla on mahdollisuus auttaa kuvien hankinnassa, jos joku kaipaa siihen apua. Varastostani löytyy paljon hyvälaatuisia kuvia eri ikäisistä koirista niin nartuista kuin uroksistakin. Kysykää rohkeasti :)

swift
Kanada

Re: Basuunan D (kultaiset)

#2 Viesti Kirjoittaja swift » Ke Syys 01, 2010 12:34 am

MINÄ VARAAN! Kuten jo puhelimessa ilmotin. 8)) Ja kuvia haluan myös, koska olen avuton uudelleenaloitteleva virtuaalikoiraharrastaja! Jos voisit vielä kuskata mulle IRL tollasen iiiihanan pallon, mitä noissa kuvissa on, niin olisin kiitollinen.
"Can't murder now - eating."
Vuoden ihastus 2010

Hubble
Ei enää ikinä uudestaan

#3 Viesti Kirjoittaja Hubble » Ke Syys 01, 2010 2:40 pm

Hienoa :D Täältä voit kattella mieleisiä kuvia. Nuo ensimmäiset kuvat eli tuon tumman junnunartun kuvat otan itselleni käyttöön, mutta muuten vapaita kaikki :)

Zellie
Ammattimouhoaja

#4 Viesti Kirjoittaja Zellie » Ke Syys 01, 2010 3:08 pm

Nyt on vaan niin pakko laittaa varausta, kun oon tätä pentuetta & topicia jo sen verran moneen otteeseen käynyt kyttäilemässä. Pentu pääsisi joko yksityisekseni tai sitten vielä keskeneräiseen sekakennel Hivuttautuuseen, joka on siis tekstejä vaille valmis.
Sukupuoleltaan pentu saisi olla narttu, sillä ihastuin täysin tämän nartun kuviin. Kisattaisiin noutajakokeissa valioksi asti, kuten tavoitteeni kaikkien noutajien kohdalla on. Lisäksi tarkoitus olisi kisata fiiliksen (ja onnen) mukaan palveluslajeissa ja mejässä, mahdollisesti myös tokossa ja agilityssakin + mukaan lukien erilaiset huvittelulajit. Pääasiallisesti panostettaisiin kuitenkin aluksi juurikin tuohon tuohon nomeen, sekä tietysti näyttelyihin, olivat tulokset mitä tahansa, sillä muita koiria kuitenkin niihin aina ilmoittelen.
Tulevaisuudessa olisi tarkoitus käyttää narttua jalostukseen, tietysti vasta kun tuloksia on kertynyt kiitettävästi. Kisanäyttöä pääsevät antamaan Billy ja Juuli.

Ja tosiaan, vaikka koiria on jo ehtinyt kertyä suht runsain määrin itselle, olen kokenut aikani riittävän kaikille. :3 Eli siis pyrin siihen, että koira pysyy koko elämänsä seurassani, eikä sitä tarvitse laittaa kiertoon, mutta koskaan en voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me

Hubble
Ei enää ikinä uudestaan

#5 Viesti Kirjoittaja Hubble » Ke Syys 01, 2010 3:13 pm

Mielelläni luotan sinullekin pennun ja kuvatkin ovat ok :) Luultavasti käytän itsekin tästä ottamaani pentua jalostukseen, mutta siitä tuskin koituu mitään ongelmia kun tämä suku on sen verran harvinaisempi ja kultsuja on määrällisesti sen verran paljon.

Zellie
Ammattimouhoaja

#6 Viesti Kirjoittaja Zellie » Ke Syys 01, 2010 3:18 pm

Hienoa. Ja tosiaan kovin suurta pentuetta en tuolle aijo teettää, max 3 pentua (isä tietystikin evm). Aah mutta mutta, mä olen täällä ihan täpinöissä. Mahtavaa, että tulee uusia noutajakoekisaajia, kun kaikissa luokissa on tilaa, Juulinkin just valioituessa tuolta. : 3

swift
Kanada

#7 Viesti Kirjoittaja swift » Ke Syys 01, 2010 7:09 pm

Mun on kauheen vaikea valita jotenkin noista kuvista, en osaa! :O Tää koira ei oo varmaan sama kuin tää? Jos ei, ni voisin ottaa ton jälkimmäisen kuvat!
"Can't murder now - eating."
Vuoden ihastus 2010

Marcia
Höpsö veitikka

#8 Viesti Kirjoittaja Marcia » Ke Syys 01, 2010 7:26 pm

Lähtiskö mulle Duuhun uros? Nome, pk, nlyt ja agi pääasiallisena kilpailupainotteena. Kisanäyttöä saat esimerkiksi Kostilta, Joy'lta ja Saskalta.
Ja jos pentu mulle lähtis, niin pitäis tuo jalostusoikeus olla myöskin (:
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies

Janina
Höpsö veitikka

#9 Viesti Kirjoittaja Janina » Ke Syys 01, 2010 7:41 pm

-

Hubble
Ei enää ikinä uudestaan

#10 Viesti Kirjoittaja Hubble » To Syys 02, 2010 2:37 pm

^ Tarkoitus oli kyllä ilmoittaa, mutta en tiennyt mihin ottaa yhteyttä :) Nimimerkkejä en osannut yhdistää. Ajattelin, että ilmestyt kyllä tänne jos huomaat topicin ja näinhän kävi :)

En tahdo tehdä neljää pentua suurempaa pentuetta, joten nyt toinen teistä jää ikävä kyllä ilman pentua. Akire on emän kasvattaja, joten pentu luonnollisesti lähtee ensisijaisesti hänelle. Toivottavasti Mariza löydät toisen sopivan pentueen tai jaksat odottaa seuraavaan.. tuonnitkin tietysti piristävät aina joka rodun kantaa! :)

Janina
Höpsö veitikka

#11 Viesti Kirjoittaja Janina » To Syys 02, 2010 2:49 pm

Seelvä asia :) Ja kiitos.

Marcia
Höpsö veitikka

#12 Viesti Kirjoittaja Marcia » To Syys 02, 2010 7:06 pm

Ookei, no ei tämä maailmaa kaada (:
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies

Hubble
Ei enää ikinä uudestaan

#13 Viesti Kirjoittaja Hubble » Su Syys 05, 2010 8:12 pm

Emä sai tänään viimeisen I-palkintosa tokosta ja odottaa enää virallista sinettiä vFIN TVA -tittelilleen :) Pennut voivat nyt siis omasta puolestani syntyä lähiaikoina. Toivomuksia syntymäpäivän suhteen?

Ajattelin nimien alkavan sanoilla Double tai Do. Esimerkiksi:
Basuunan Double Trouble
Basuunan Double The Fun
Basuunan Double Agent
Basuunan Do As I Say
Basuunan Do What You Can
Omia versioita saa mielellään keksiä niin tulee kaikille mieleinen nimi :)

Zellie
Ammattimouhoaja

#14 Viesti Kirjoittaja Zellie » Su Syys 05, 2010 8:24 pm

Ihastuin täydellisesti nimeen Basuunan Double Trouble, eli se mulle jos vain onnistuu. :3 Ja kutsumanimenkin jo keksin, awws.. Mun oma Tapsa. Mutta mutta, mun puolesta voisivat syntyä sunnuntaina 19. päivä tätä kuuta, mutta myös muut ehdotukset varmastikin käyvät. : ) Ja onnea emälle!

Janina
Höpsö veitikka

#15 Viesti Kirjoittaja Janina » Su Syys 05, 2010 10:25 pm

Mulle Basuunan Double The Fun uros tulisi. :)

Vastaa Viestiin