Lilithian kymmenennet (varattavissa!)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Viesti
Julkaisija
Kirsi
Höpsö veitikka

Lilithian kymmenennet (varattavissa!)

#1 Viesti Kirjoittaja Kirsi » Ke Marras 23, 2011 6:53 pm

Käytän tätä samaa triidiä, koska en jaksa alkaa tuhlaamaan foorumin tilaa ja tekemään uutta. Eli nyt olisi tarjolla jälleen saksanpaimenkoirapentuja kisaaviin koteihin, ja vielä tasasukuisia! En vieläkään vaadi kovaa kisautusta, eli jos tavoitteena on paimennus, pk tai peko valious/valioudet, niin annan ilomielin pienen Lilithialaisen. Kuvia ei ole pakko olla valmiina ja piirretyt käyvät paremmin kuin hyvin, mutta koska kasvatan käyttölinjaisia, niin haluaisin mielummin käyttölinjaisen (tai edes vähä suoraselkäisemmän) kuvat kasvateilleni.

ISÄ on vjNLW-11 vjGERW-11 vjSWEW-10 vDNKJW-10 vUSAJW-10 TK4 BH IPO3 vFIN KVA & TVA vRH-TA vPVA vAVA Alsatian's Jack the Ripper. Jack on erittäin vanhaa sukua, se on syntynyt Timbelle vuonna 2005. Yksipolvinen suku, mutta molemmat vanhemmat ovat olleet olemassa. Jack on käynyt kuvauksissa ja tuloksena kiitettävän arvoiset lonkat ja kyynärät. Luonteeltaan uros on peloton, mutta hillitty uros, jolle voisi huutaa kurkku suorana eikä se loksauttaisi korviaan.

EMÄ on SpM-11 BH HK3 RH-F A TK3 vPVA vFIN TVA & KVA Intiaanitarujen Delhin Drifti. Delhi on oman evm. sukuisen Muusani (Luvian Roses of Eluria) jälkeläinen. Sen isä, Rebecan tuoma How to Recognise Different Types of Trees From Quite a Long Way Away, on myös evm. sukuinen. Nyt on siis tasasukuisia pentuja vihdoinkin tulossa! Luonteeltaan Delhi on tottelevainen, mutta rasavilli vielä aikuisiälläkin. Se haluaisi aina vain riehua ja leikkiä!

VARAUKSIA otan tähän pentueeseen korkeintaan neljä, enkä ota itse pentua.

Varaajat, 3/3-4
1. rust x u x Rajut x Lilithia Jack The Flipper
2. seita x n x Rumoer x Lilithia Jeweled Splendour
3. Veera x u x Teräshampaan x Lilithia Jar of Hearts

NIMITEEMA on kirjain J. Kielenä on englanti. Alla olevat ovat vain ehdotuksia, oman saa keksiä!

Esim:
Lilithia...
  • Jackpot
    Jar of Hearts
    Just Say Yes - Weeza
    Just Stop
    Just Dance
  • It's always darkest before the dawn.

rust
Kanada

Re: Lilithian kahdeksannet

#2 Viesti Kirjoittaja rust » To Marras 24, 2011 3:26 pm

Mä oon ihan tosi tosi epäaktiivinen ollut virtuaalijutuissa, mutta pakko saada urospentu Lilithia Haunting Ground jos vaan luovutat mulle vielä. :D Oon ihan nyt lähiaikoina ajatellut laittaa noi virtuaalikoirat järjestykseen, eli karsia vähän ja ryhdistäytyä noiden kisaamisten suhteen.
feel love before it's gone

Kirsi
Höpsö veitikka

#3 Viesti Kirjoittaja Kirsi » To Marras 24, 2011 3:38 pm

Totta kai luovutan! :)

mikopon
Nakkisotilas

#4 Viesti Kirjoittaja mikopon » Ma Marras 28, 2011 3:40 pm

Täällä olisi kiinnostusta yhdelle nartulle Numayokiin! Nykäistäs ehdottomasti paimennusta, pelastusta, palvelua, tokoa ja miksipä ei poliisikoirauraakin mentäis eteenpäin. Yksi pentue minua houkuttaisi oman evm-sukuisen sakemannin kanssa, kunhan kisauraa on hyvin : D Käyttöön tulisi tosiaan narttupentu, koska käyttölinjaisia suosin itsekin. Luovuttaisitko tännepäin yhden karvapallon? :)

Nimi voisi olla Lilithia Haunting the Supernatural. Kuvia minulla ei ole, löytyisikö ehkä sinulta? :o

seita
Kriisissä

#5 Viesti Kirjoittaja seita » Ma Marras 28, 2011 5:13 pm

äää mua kiinnostaisi kovasti! katson eka et mahtaisko mulla olla ees kuvia ja semmosta, mut ilmaisin ainakin kiinnostukseni. :mrgreen:
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä

Kirsi
Höpsö veitikka

#6 Viesti Kirjoittaja Kirsi » Ma Marras 28, 2011 9:57 pm

Amni: mulla ei valitettavasti ole kuvia antaa, kun itse oon käyttäny vaan paria poikkeuksetta lukuunottamatta kuvalupien kuvia. :l Mutta eiköhän kuvia aika helposti löydy joltain turrilaiselta, kun vaan kyselee P&T-arealla. Onko sulla yhtään kisa- tai sivunäyttöä näyttää?

seita, kyllä yksi saksalainen pallero aina jonnekin mahtuu!

mikopon
Nakkisotilas

#7 Viesti Kirjoittaja mikopon » Ti Marras 29, 2011 3:05 am

Jees. Pitää kysellä ja katsella. On minulla näyttöä esimerkiksi Dos Diamanten puolella: Sassa, Lusse ja sitten tietty Numayokin puolelta Amon Kelpaavatko? :)

Kirsi
Höpsö veitikka

#8 Viesti Kirjoittaja Kirsi » Ti Marras 29, 2011 10:35 am

Kelpaa kelpaa, laitan sulle siis nartun! :) Tuo nimi ei kuiteskaan käy noin, kun se on kolmiosainen ja pitäisi olla kaksi. Eli Haunting Supernatural käy kyllä, jos se kelpaa sullekin.

mikopon
Nakkisotilas

#9 Viesti Kirjoittaja mikopon » Ti Marras 29, 2011 12:28 pm

Jeps. Kelpaa minulle ^^

seita
Kriisissä

#10 Viesti Kirjoittaja seita » Ti Marras 29, 2011 10:08 pm

iiks no kai mä sit varaan pennun! :mrgreen: pistän illalla vähän lisäinfoa koska nyt pitää rientää töihin.

edit/
noniin, eli mua kiinnostais varata urospentu. käyttöpainotteinen koti olisi tiedossa, harrastuksina paimennus, pk, toko ja agility sekä ehkä poliisikoirajuttuja tai jotain koiratanssia tms. mut ainakin noi neljä ekaa, ja kyseisistä lajeista olisi tarkoitus valioitua eli pysyvä koti olisi tiedossa. ja pääsisi asustamaan Rumoer-kenneliini jonka linkki löytyy allekirjoituksesta. kisanäyttönä Kaiho ja vaikka Särö. öö, ei kai mulla muuta, rupeen miettimään nimeä jos pupsi mulle lähtee!
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä

Kirsi
Höpsö veitikka

#11 Viesti Kirjoittaja Kirsi » Ti Marras 29, 2011 10:16 pm

Ehdottomasti lähtee, laitan sulle poikapupsin!

Jos joku muu nyt haluaa vielä, niin on vielä mahdollisuus neljänteen pentuun. Näillä kolmella kuitenkin mennään ellei lisää kiinnostujia ilmaannu, joten onko syntymäpäiväehdotuksia?

seita
Kriisissä

#12 Viesti Kirjoittaja seita » Ti Marras 29, 2011 11:20 pm

Lilithia Haunting Doubt
Lilithia Haunting Scruple

en osaa päättää noiden nimien välillä, kumpi olis kasvattajan mielestä kivampi? :mrgreen:

ja mun puolesta vois syntyä ihan koska vaan!
by paper tissue skin

((RUMOER))

Kirsi
Höpsö veitikka

#13 Viesti Kirjoittaja Kirsi » Ke Marras 30, 2011 11:18 am

Hmm, jos tarkoituksen pitäisi olla jotakuinkin "vainoava epäilys", niin IMO doubt sopisi paremmin tähän. Tykkään kyllä tuosta scruplestakin, joten valitse mikä tuntuu parhaimmalta. :D

Mulle ei ole syntymäpäivällä mitään väliä, joten se on ihan teidän käsissänne nyt.

seita
Kriisissä

#14 Viesti Kirjoittaja seita » Ke Marras 30, 2011 2:22 pm

jep tuo scruple on aika könkkö ilmaisu, mut tykästyin tuohon sanaan. :mrgreen: mut eiköhän toi Haunting Doubt olis ihan hyvä!

mun puolesta saisivat syntyä vaikka heti.
by paper tissue skin

((RUMOER))

mikopon
Nakkisotilas

#15 Viesti Kirjoittaja mikopon » Ke Marras 30, 2011 9:22 pm

Minulle oikeastaan sama milloin pennut syntyvät. Lähempänä joulua?

Vastaa Viestiin