Lintuhaukun seisojalapset maailmalla

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Viesti
Julkaisija
Susityttö
Höpsö veitikka

Lintuhaukun seisojalapset maailmalla

#1 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Ma Loka 15, 2012 12:41 pm

Tulevilta kodeilta toivoisin jokusia näyttelykäyntejä ja jonkun lajin, jossa kisattaisiin tavoitteellisesti (toiveissa toki mejä tai kanakoirakokeet, mutta vapaa valinta). Kuulumisia haluan kuulla silloin kuin jotain kerrottavaa tapahtuu ja erityisesti pentusuunnitelmista haluan kuulla etukäteen enkä lukea niitä täältä foorumilta, jotta pystyn infoamaan muita pentuja suunnittelevia. Tässä olisi kiva pentu seisojasta haaveilevalle! En todellakaan vaadi kuuta taivaalta.

Lyhytkarvaiset seisojalapset

Emä vjFRAW-11 vFRAW-11 vjGERW-11 vjNLW-11 vNLW-11 vjFINW-11 vjSWEW -12 vjCANW-12 vjESTW-12 vFRA JVA Mary Mei Lou

Isä BH vFIN TVA vJNW-09 vNW-09 vJFRAW-10 vjISV-10 vjESTW-10 vESTW-10 vjDKW-10 My Vision of Heidekraut

Kaikille pennuille kuvat mukaan! Copyiksi tulee laittaa Veera
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
Vesileimallisista kuvista otan leiman pois.

Varaukset 2/4

Etsin yhdelle pennulle sijoituskotia kuvan kera! Tulevalta kodilta toivoisin intoa kisata kanakoirakokeissa (jos liitto saadaan joskus pystyyn) ja mejän parissa sekä hankkia jostain lajista valion arvo (vaikkapa se mejä tai kanakoirakokeet). Tulisin teettämään kasvatillani yhden pentueen, jonka jälkeen se siirtyy kokonaan sijoituskodin omistukseen.

Varaukset 3/4

Zellie, narttu Lintuhaukun Moluccella
Nade, narttu Lintuhaukun Bouvardia
Kurris, sijoitusuros Lintuhaukun Aster

Karkeakarvaisia nappuloita!

Pentueen suhteen odotetaan, että isä saa enemmän tuloksia.

Emä BH RH-E vFIN TVA vAVA Lintuhaukun Aug Francotte Liege

Isä BH TK3 RH-E Bang-Faulif Frozen In Water

Kaikille pennuille mahdollista saada kuva mukaan!
jun-n xxx xxx
avo-n xxx xxx
jun/nuo-n xxx xxx
jun-uros xxx xxx
nuo?-uros xxx xxx
xxx
avo-uros xxx xxx xxx
avo-uros xxx xxx xxx
jun-n
jun/nuo-n xxx
jun??-n
nuo??-n
jun-n
avo-???
nuo??-uros
Tuuri KR:ssä (osoitteesta näkee) kuvatuista lisäkuvia voi katsella täältä (7-9sivut). Iät ja sukupuolet ovat vain oma arvioni.

Varaukset 3/3

Etsin yhdelle pennulle sijoituskotia kuvan kera! Tulevalta kodilta toivoisin intoa kisata kanakoirakokeissa (jos liitto saadaan joskus pystyyn) ja mejän parissa sekä hankkia jostain lajista valion arvo (vaikkapa se mejä tai kanakoirakokeet). Tulisin teettämään kasvatillani yhden pentueen, jonka jälkeen se siirtyy kokonaan sijoituskodin omistukseen.

Saino, uros Lintuhaukun Fraxinus Nigra
Shady, uros Lintuhaukun Quercus Robur
Nade, sijoitusuros Lintuhaukun Rhododendron

Mikä pitkäkarvainen sijoitetaan?

Peikko on löytänyt oman sijoituskodin Spyron luota.

horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Re: Lintuhaukun seisojalapset

#2 Viesti Kirjoittaja horros » Ma Loka 15, 2012 6:58 pm

Asdf tekisi kauheasti mieli saksanseisojaa! Onko sinulle tulossa kk versioita, vai kasvatatko vain lyhkäsiä?
Vuoden 2012 kennelinperustaja

Susityttö
Höpsö veitikka

#3 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Ma Loka 15, 2012 8:57 pm

Oon mä haaveillut Neron jalostuskäyttöä, mutta kun mulla ei ole narttua. Ehkä mä käytän sillä evm. narttua, kun vaan saan sivun päivitettyä (lukusia näyttely- ja mejätuloksia) ja sit kun saan nää lyhytkarvaset pupelot maailmalle :)

horros
Toistolla tehoa
Viesti:

#4 Viesti Kirjoittaja horros » Ti Loka 16, 2012 7:02 am

Voi ei! Minä kyllä taidan haluta tuollaisen karkean, joten jään odottamaan Neron pentuetta!

Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Lintuhaukun seisojalapset kuvilla (lk & kk) + 1pk sij.

#5 Viesti Kirjoittaja Susityttö » To Loka 18, 2012 11:38 am

Varailen sulle tuon karkkaripennun :) Ilmoittelen, kun saan pentuetopan tehtyä.

// Karkkaripennut laitettu myös suunnitteluvaiheelle ja sijoitukseen lähtisi yksi pitkäkarvainen seisojatyttö!

Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

#6 Viesti Kirjoittaja Henji » To Loka 18, 2012 6:31 pm

Voi juuso sentään, kuinkakohan kauan siitä mahtaa olla kun oon kyselly sulta seisojaa. :o Huh.

Mut tota tota, lyhytkarvaista narttua voisin oikeastaan alustavasti varailla. Mun pitää tosin tsekata ja varmistaa huomenna muutama juttu ku pääsen oikein koneelle (nyt kännyllä).

Susityttö
Höpsö veitikka

#7 Viesti Kirjoittaja Susityttö » To Loka 18, 2012 6:38 pm

Joo no siitä on varmaan kauan :D Mä pistelen sulle alustavan varauksen, mutta voin jo etukäteen sanoa, että sulla on tuon Pullan siskon pentu. Varmaan sen pentueen ainut aktiivinen pentu.

horros
Toistolla tehoa
Viesti:

#8 Viesti Kirjoittaja horros » La Loka 20, 2012 10:25 am

Voi hitsi kun en tiedä, otanko noista valokuvista vaiko pivikon :D Katon millaiseksi se piviko saadaan loppujenlopuksi ja ilmoittelen sitten otanko sen vai jonkin noista kuvista, passaako?

Susityttö
Höpsö veitikka

#9 Viesti Kirjoittaja Susityttö » La Loka 20, 2012 10:29 am

Käy oikein hyvin :)

Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

#10 Viesti Kirjoittaja Henji » La Loka 20, 2012 11:57 am

No, sä mun pääasialliset mietteet sit luitkin. :') Olin toivonut Azamille tulevaisuuden morsmaikkua, mutta eipä siis onnistu.

Mun varauksen saa siis valitettavasti poistaa.

Susityttö
Höpsö veitikka

#11 Viesti Kirjoittaja Susityttö » La Marras 03, 2012 9:00 am

Voin sit vinkkailla sulle meijjän tulevaa seisojapentuetta ;) Emänä on Luna. Isäksi oon kysellyt Badgeria, mutta jos ei onnaa niin sit isäksi tulee jo edesmennyt Dannyni. Pentueen ajankohta on vielä vähän auki, mutta ajattelin jotain tammikuuta. Riippuen vähän mitä mieltä Zellie on.

// Isäksi tulee Hubblen Badger!!
// Nosto.

Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

#12 Viesti Kirjoittaja Tilli » La Marras 03, 2012 1:30 pm

Olen kiinnostunut tuosta ensimmäisest pentueesta (Elm's Hatful of Love x Joy Vision Vampire Thistle)? Voisin harkita myös sijoituspentua, mutta mitä tämä sopimus sisältäisi sitten?
Tilli somessa
twitter: @pemberleysim
google+: Pemberley

Susityttö
Höpsö veitikka

#13 Viesti Kirjoittaja Susityttö » La Marras 03, 2012 2:18 pm

Sama homma kuin Jääkyyneleen Ihmissuden kanssa eli teettäisin yhen pentueen Lintuhaukun nimiin, jonka jälkeen koira siirtyisi sun omistukseen :) Sulhanen tai morsmaikku tullaan valitsemaan yhdessä ja kisaamisen suhteen katsotaan myös yhdessä, koska koira on kummankin mielestä valmis. Pystyn myös auttamaan kisailussa jonkun verran, esimerkiksi mejän parissa. Tosin oon ite nyt tällä hetkellä aika jäässä kisaamisen suhteen, mutta silloin kun tulee ite järkkäilty ja muutenkin kisattua enempi niin voisin just mejässä autella ja vaikka ilmoitella myös näyttelyihinkin. Kisaamista tosiaan toivoisin jossain käyttölajissa, joka olis mielellään noi kanakoirakokeet, mutta kun niitä on niin vähän niin mulle kelpaa esimerkiksi myös mejä.

Mut sulle oikein mielelläni luovuttaisin pupsin! Omaksi tai sijoitukseen. :) Haluatko kuvat mukaan vai löytyykö sulta itseltä? Kumpaa sukupuolta saisi vauvakoira olla?

Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

#14 Viesti Kirjoittaja Tilli » La Marras 03, 2012 6:46 pm

Varmistin vain ettet mitään uutta ehtoa ole sijoitus sopimukseen keksinyt. Mielelläni otan sijoitukseen urospennun. Uusi rotu ja uudet käyttölajit, niin näin on mielestäni hyvä aloittaa :). Kuvista en vielä tiedä, saatan ehkä jopa piirtää, jos saan jotain kivaa aikaseksi. Mietin tuota kuva asiaa siihen asti kun pentue syntyy.
Tilli somessa
twitter: @pemberleysim
google+: Pemberley

Susityttö
Höpsö veitikka

#15 Viesti Kirjoittaja Susityttö » La Marras 03, 2012 6:56 pm

Tosi hienoa, että haluat sijoitusuroksen! Pistelin sulle sellaisen :) Onko syntymäajan suhteen toivomuksia? Piirroskuvakin olisi tosi kiva, koska noita ei pivikopuolellakaan liikaa ole.

Vastaa Viestiin