Useamman rodun pentueita - UUSIA d, käy-lb, lb, cpk

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Viesti
Julkaisija
Sintsu
Epätoivoinen katse

Re: Useamman rodun pentueita - rh, sp, doggi, saluki, pemu

#451 Viesti Kirjoittaja Sintsu » Su Heinä 19, 2015 2:08 pm

Jos kukaan muu ei shar peita halua, niin Lyydia saisinko sitten tuon nartun kuvan käyttöön tuontikoiralle, josta tarkoitus tulla Allun morsio tulevaisuudessa?

Susityttö
Höpsö veitikka

#452 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Su Heinä 19, 2015 2:09 pm

Tuo on hieno! :) Olispa kiva saada tuo tyttönen sijoitukseen jollekin, mut jos ei kellekään kelpaa niin pidän ite. Oottelen nyt eka vähän aikaa kiinnostuneita. Kiitos.

Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

#453 Viesti Kirjoittaja Cessna » Su Heinä 19, 2015 2:09 pm

Ehkä sä uskallat mullekin luovuttaa vielä pari koiraa? :lol:

Voisin napsaista tuon shar pei nartun (+piviko kuva) matkaani? Tulisi Dicanth'iin, enimmäkseen näyttelyitä ja sitten agilitya, tokoa, flyballia, koiratanssia, vepeä, pelastusta yms yms.

Rhodesiankoirankin voisin viedä matkaani Harjaleijonaan. Sen kanssa vinttikoirakisoja (Jos niitä vain järkättäisiin), pk jälkeä, pelastusta, vepeä, tokoa, rally-tokoa, mejää mitä kaikkea niitten kanssa nyt vain voi harrastaa :)

Kolmantena kiinnostais kovasti pyrtsi lapsonen, mutta mulla ei ole kuvia (mitkä motivoittaa kilpailemaan enemmän). Jos jostain löytyisi kuvat/joku piirtäisi, niin ehkä sitten yksi minulle? :mrgreen:
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi

Susityttö
Höpsö veitikka

#454 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Su Heinä 19, 2015 3:04 pm

Mä en huomannut yhtään tuota Sintsun viestiä tolla välissä...

_Saana_, kiinnostaisko sua sharppilapsonen sijoitukseen vai omaks? Saat joka tapauksessa sen kummin tahansa valitset ja tuolla pivikokuvalla :) Lyydialle saa sit pistää sivun myös, kun sen saa tehtyä. Lapsoset on tosiaan jo syntynyt ja nimen saa valita. Joku a:lla alkava sana. Kasvattajaliite on Jääkyyneleen.

Onks tää pk pyrre? Jos on voin tuon kuvan antaa mukaan. Tosin pistän ne kuvat sulle ilman vesileimaa ulkoselta, jos tuossa nyt on pk pyrre. Ovat syntyneet 30.4

Pk pyrrejen nimet (Unionoida-lahkon suomalaiset simpukkalajit):
Teräshampaan Pikkujärvisimpukka
Teräshampaan Isojärvisimpukka
Teräshampaan Soukkojokisimpukka
Teräshampaan Sysijokisimpukka - varattu
Teräshampaan Vuollejokisimpukka
Teräshampaan Litteäjärvisimpukka
Teräshampaan Jokihelmisimpukka

Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

#455 Viesti Kirjoittaja Cessna » Su Heinä 19, 2015 4:45 pm

Voin ottaa shar pein sijoitukseen :) Pyrtsille olen kysellyt muutamilta ihmisiltä josko he piirtäisivät kuvan.

Teräshampaan Jokihelmisimpukka alias Jolla
Jääkyyneleen Abderiitti alias Riitti (onkohan liian vanha junnuks?)
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi

Ewa
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

#456 Viesti Kirjoittaja Ewa » Su Heinä 19, 2015 5:40 pm

Pentu tulisi Jääpilveen, Kultsukenneliin, kisaisi Noutajakokeissa ja ToKossa valioitumiseen asti. Mikäli koira valioituu nopeasti, otamme mukaan Näyttelyt (on kyllä muutenkin vahvasti mukana) ja Rally - Tokon

Susityttö
Höpsö veitikka

#457 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Ma Heinä 20, 2015 9:59 am

_Saana_ kiitos kovasti sivuista :) Toivottavasti joku suostuu piirtämään, olis huippua saada Jollallekin piirroskuva. Mä varmaan koittaisin Riittiä ekaks pari näyttelyä junnuissa (sillä on musta nuoren koiran pää) ja jos siä tulee sanomista niin siirtäsin nuo-luokkaan. Se ei sinällään näytä ihan kakaralle, mutta ei se ihan aikuisellekaan näytä.

Onks sulla Ewa kuinka paljon koiria tulossa nyt? Nopeasti laskin niin ainakin 10 pentua olit varannut. Riittääkö sulla intoa noin monen kisaamattoman koiran kanssa? Onks sulla koirista kukaan vielä aloittanut kisauraa? Saisinko nähdä jonkun koiran valmiit sivut? Tuo sun kennel kun on vielä niin alkutekijöissä. Mulla ei ole mitään isoa koiramäärää vastaan (mulla on itsellä aivan törkeästi virtuaalikoiria) eikä sitä et otetaan monta pentua samoihin aikoihin (itsellekin juuri tullut useasta pentueesta pentu). Mulla ei myöskään ole uusia harrastajia kohtaan mitään (olen usein antanut pennun ensimmäisenä tai ainakin ensimmäisten joukossa), mut mua huolettaa vähän ettei sun kiinnostus kariudu sen takia, et tää harrastus alkaa tuntumaan raskaalle. Mua ei haittaa kasvattipalautukset (niistä on vuosien varrella tullut) vaan mua lähinnä mietityttää jaksatko näin monien uusien koirien kanssa aloittaa harrastuksen :) Mun puolesta sä saat labralapsosen, mut haluaisin silti selvennystä aiempiin kysymyksiin. Ja jos missään kohtaa tuntuu, et haluut apua jonkun asian kanssa niin multa saa aina kysyä joko sähköpostilla tai täällä yksityisviestillä. Sua siis kiinnosti Aapo x Rosa yhdistelmä? Musta myös tuo sun Jääpilvi tuntuu vähän samalta kuin mun Jääkyyneleen kennelnimi eikä asiaa ihan helpota se, et sivulla luki "Jääkyynel eli Jää on perustettu syyskuussa 2014". Mut toki hienoa, jos se on inspiraation lähteenä ollut. :)

Ewa
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

#458 Viesti Kirjoittaja Ewa » Ma Heinä 20, 2015 10:06 am

kurkkaa Pohjoistuuli, tein Malinoisin sivut jo, mutta en linkannut vielä. Siinä on esim. Kirbyn kasvatti Rossminorista (aloittanut kisauran) , ja Janinan Pomeraniankasvatti (ilmoitettu BH kokeeseen).
Ja just tossa äsken mietin että kun nää varaamani koirat on Kaikki valioitunut vähintään kahdessa lajissa, otan 2 uutta pentua.
Joo, se oli puhdas vahinko että kirjotin Jääkyyneel. Mutta valitettavasti en vaihda Jääpilveä mihinkään, koska ulkoasussa yms, on aika iso homma.

Susityttö
Höpsö veitikka

#459 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Ma Heinä 20, 2015 10:40 am

Joo en mää mitään nimen vaihtamista oo vaatimassakaan. Hyvälle näyttää sivut. Tosin tuo sun pommis ei oo 1-polvinen. Kuullostaa tuo sun suunnitelmas hyvälle, joten jos vain pennun haluat niin voi sulle sellanen lähteä.

Lyydia
Kriisissä
Viesti:

#460 Viesti Kirjoittaja Lyydia » Ma Heinä 20, 2015 12:53 pm

Itsekin katselin tuota kun sivuilla luki Jääkyynel ja kennelistä tuli heti mieleen Jääkyyneleen lisäksi minun Dalivinci, koska mullakin tuon sivut blogspotissa ja kasvatan nimenomaan kultaisia. Voi toki olla sattumaa.

Vähän aiheen ohi meni tämä viesti, mutta en hirveästi puolla matkimista vaikka ei tässä mitään lakia olla rikottukaan.

Kuten Susityttö ohjeisti, tosiaan kannattaa rajoittaa koiramäärää, koska innostus lopahtaa nopeasti kun koiria on liikaa. Minulle on käynyt näin, toivottavasti ei sinulle! :)

Shady
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

#461 Viesti Kirjoittaja Shady » Pe Tammi 22, 2016 9:24 am

vFIN & vDNK & vLTU & vESP & vGBR & vKANS MVA Jääkyyneleen Intrigi :)
Mä voin muuten hyvin ottaa sijotus dogin (taas :D), jos haluut sellase antaa. Samallaisella kisauksella ku Rigi ja Kiusa.

Millä aikavälillä Sipin ja Rigin pennut ois tulossa?
Vuoden Kasvattaja 2013
Vuoden Ratamestari & Tuomari 2013
Vuoden Kennelinpitäjä, Pokaalikahmija & Aktiivikasvattaja 2014
Vuoden Liitonpitäjä 2015
Vuoden Kennelinpitäjä, Ratamestari, Aktiivikasvattaja & Liitonpitäjä 2016
Vuoden Pokaalikahmija, Ratamestari, Ulkoasuntekijä & Aktiivikävijä 2017
Vuoden Liitonpitäjä, Pilkunviilaaja & Ulkoasuntekijä 2018

VFCI - Käräytys - KultsuRinki - VTL - PIVIKO - Virkakoirat - Canis Rabiosi - Vuoden näyttelykoira - Vuoden näyttely PIVIKO

Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Useamman rodun pentueita - UUSIA d, käy-lb, lb, cpk

#462 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Pe Maalis 04, 2016 12:34 pm

Doggilapsille nimet niin voivat sit joskus syntyäkkin. Merkkasin sulle sijoitusdogin, mieluusti sellaisen sulle annan :) Mun doggikasvatukseni taitaa perustua vaan sulla oleviin sijoituskoiriin :D

Uutena dobermanni, käyttölabbikset, pitkäsukuiset labrat ja pitkäsukuiset pk colliet.

Shady
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

#463 Viesti Kirjoittaja Shady » Pe Maalis 04, 2016 3:54 pm

Rytmi &.&
Vuoden Kasvattaja 2013
Vuoden Liitonpitäjä 2015

VFCI - Käräytys - KultsuRinki - VTL - PIVIKO - Virkakoirat - Canis Rabiosi - Vuoden näyttelykoira - Vuoden näyttely PIVIKO

Sintsu
Epätoivoinen katse

#464 Viesti Kirjoittaja Sintsu » La Kesä 11, 2016 9:34 pm

Tässä pienellä viiveellä Tahdin ja Sisun sivut. Sisu sai nyt käyttöönsä jonkun vanhan kuvan jonka löysin muistitikultani.

Ja tanskandogista voisi tulla musta tyttö nimeltään Jääkyyneleen Rakastettu.

Shady
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

#465 Viesti Kirjoittaja Shady » Ti Heinä 12, 2016 8:29 pm

Milläs aikataululla dogit ois syntymäs?
Vuoden Kasvattaja 2013
Vuoden Liitonpitäjä 2015

Vastaa Viestiin