E: bcu

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Viesti
Julkaisija
Deneo
Kanada

E: bcu

#1 Viesti Kirjoittaja Deneo » Ti Elo 08, 2017 9:55 pm

Sheevalle on haussa evm-sukuinen bordercollieuros. Ensisijaisesti vähän sellaista näyttelylinjaisempaa, mutta en ole siitä erityisen tarkka. Kisattu tai kisaamaton, ei väliä. Sheeva on tulosta vaille tokovalio, ja sitten tavoitteet on täynnä. Minun puolestani pennut ehtisivät vielä tälle kuulle, mutta jos löytyy vaikka vähän keskeneräinen uros, voin siirtää näitä huhti-toukokuullekin.
Don't you wanna live before you die

Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: E: bcu & aku, T: rwu

#2 Viesti Kirjoittaja Juinttu » Ke Elo 09, 2017 9:43 am

Mikäli sulla ei suurensuuri kiire pentueiden kanssa ole, niin mä voisin Fiilikselle tarjota Noloa (http://happybubblebox.org/virt/penny/nolo.php), joka on 3. sukupolven red tri lyhytkarvainen bc-uros. Nolon kapasiteetit tosin kisaisin mielelläni ennen pentuetta (AGI: 1-luokka ASCA: STDd OTDs PAIM: perusrata PK: BH, HK1, JK1, FH1, EK1 PEKO: RH-E TOKO: AVO), pk:sta meidän ei tosin tarvitse hommata kaikkia neljää koularia. :D

Nuukalle puolestaan mulla olisi antaa lainaan Happy (http://happybubblebox.org/virt/karma/happy.php), joka on 3. sukupolven suklaanruskea kelpieuros. Happyn voisin mielelläni kisata alkuun kuitenkin valioksi tokosta, agilitystä ja paimennuksesta, yrittää hankkia ascasta puuttuvat STD legit ja pk:n ALO-koularin. :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!

Deneo
Kanada

Re: E: bcu & aku, T: rwu

#3 Viesti Kirjoittaja Deneo » To Elo 10, 2017 11:34 pm

Molemmat sopii hyvin! Kiire ei ole, nyt on niin monta pentuetta jonossa että voin hoitaa muut ensin pois alta :).

Deneo
Kanada

Re: E: bcu

#4 Viesti Kirjoittaja Deneo » Ti Maalis 12, 2019 4:43 pm

Löytyisko bortsuherraa?

Shady
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

#5 Viesti Kirjoittaja Shady » Ti Maalis 12, 2019 6:57 pm

Rae tai Miska vois olla tarjolla. Raella ennestään 3 pentua ja Miskalla ennestään 4 pentua. En tiedä miten on jatkokäytetty.
Vuoden Kasvattaja 2013
Vuoden Ratamestari & Tuomari 2013
Vuoden Kennelinpitäjä, Pokaalikahmija & Aktiivikasvattaja 2014
Vuoden Liitonpitäjä 2015
Vuoden Kennelinpitäjä, Ratamestari, Aktiivikasvattaja & Liitonpitäjä 2016
Vuoden Pokaalikahmija, Ratamestari, Ulkoasuntekijä & Aktiivikävijä 2017
Vuoden Liitonpitäjä, Pilkunviilaaja & Ulkoasuntekijä 2018

VFCI - Käräytys - KultsuRinki - VTL - PIVIKO - Virkakoirat - Canis Rabiosi - Vuoden näyttelykoira - Vuoden näyttely PIVIKO

Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

#6 Viesti Kirjoittaja Sparkle » Ke Maalis 13, 2019 8:33 am

Hei mä meinasin käyttää Hiltua yhdellä Shadyn nartulla, mutta musta tää yhdistelmä vaikuttas vielä kivemmalta! Laita tulille jos tuntuu passelilta, mä voisin kans nappaa yhden pennun sitten. :love1:

Lume
Le-ppä-ker-ttu

#7 Viesti Kirjoittaja Lume » Ke Maalis 13, 2019 5:23 pm

Tässä on bcu jota ei ole kisautettu yhtään, mutta jos et muuta löydä niin saa tätäkin käyttää (:

Deneo
Kanada

#8 Viesti Kirjoittaja Deneo » Ke Maalis 13, 2019 6:10 pm

Hiltu ois suvun puolesta sopivin, mutta kiitos muillekin tarjouksista!

Haluaisko Sparkle nää pennut Hiljamieleen? Mulle on tulossa nyt pentuja niin, että hyvä jos nimiteemat ei lopu kesken :mrgreen:.

Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

#9 Viesti Kirjoittaja Sparkle » To Maalis 14, 2019 8:07 am

:mrgreen: ääk mulla on vähän sama tilanne.. mut saadaan varmasti järjestymään! Laitan näistä ilmoa piakkoin. Näpsäkkä yhdistelmä!

Vastaa Viestiin