T: Muutama koiruus

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Viesti
Julkaisija
Cookiemonster
Kanada
Viesti:

T: Muutama koiruus

#1 Viesti Kirjoittaja Cookiemonster » La Helmi 09, 2019 8:47 pm

Nyt olis "pari" koiraa tyrkyllä jalostukseen. Oma mielenkiinto kasvatuspuoleen on ihan nollissa, mutta näiltä olis silti huippua nähdä tulevaisuudessa jälkikasvua! :love1:
Omasta puolesta pentueet voi sitten syntyä koska tahansa, milloin kukakin haluaa pentueen julkistaa jne.

Bordercollienuros Vindkraft Government Hooker | 1-polvinen suku, ei aikaisempia jälkeläisiä
Bordercollienarttu Queenie Eye's Freak Me Out | evm-suku, ei aikaisempia jälkeläisiä

Lyhytkarvainen collieuros Gloomkiller Attacked By Monsters | 1-polvinen suku, ei aikaisempia jälkeläisiä
Lyhytkarvainen collienarttu Hurjan Eksoottinen Loch Ness | evm-suku, ei aikaisempia jälkeläisiä
Pitkäkarvainen collieuros Sourdough Tiny 4-Wheel | evm-suku, ei aikaisempia jälkeläisiä
Pitkäkarvainen collienarttu Vad Är Alla som Inte Dansar? | evm-suku, ei aikaisempia jälkeläisiä

Lyhytkarvainen saksanpaimenkoirauros Intoxicated Lunchbox | evm-suku, ei aikaisempia jälkeläisiä -> Sparkle
Lyhytkarvainen saksanpaimenkoirauros Party Animal Shot! Shot! Shot! | evm-suku, ei aikaisempia jälkeläisiä]
Lyhytkarvainen saksanpaimenkoiranarttu Quicklime of Narvik | 1-polvinen suku, ei aikaisempia jälkeläisiä -> Hero

Venäjänvinttikoirauros Darshan Ejvind Lévent | evm-suku, ei aikaisempia jälkeläisiä
Venäjänvinttikoiranarttu Stepmaker's Fortes Fortuna Adiuvat | 1½-polvinen suku, ei aikaisempia jälkeläisiä
Guthrun - bordercolliet vuodesta 2010
Narvik - saksanpaimenkoirat vuodesta 2012
Stepmaker's - venäjänvinttikoirat vuodesta 2016
Gloomkiller - lyhyt-ja pitkäkarvaiset colliet vuodesta 2018
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015

Janina
Höpsö veitikka

Re: T: Muutama koiruus

#2 Viesti Kirjoittaja Janina » La Helmi 09, 2019 10:30 pm

Dolly tahtoisi pentuja Motin kanssa. :love1:

Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

#3 Viesti Kirjoittaja Sparkle » La Helmi 09, 2019 10:37 pm

Mä voisin haluta lainata Hemulia Deelan sulhoksi. :love1: Deela vois vielä ainakin tokoa ja pk'ta kisailla eteenpäin ennen pentuetta! Wibbletron-nimen alle heittelisin nämä lapset.

Myös Valco on vailla sakunarttua, mutta hälle toivoisin ehkä suvullista emäntää... Hmmm.

Cookiemonster
Kanada
Viesti:

#4 Viesti Kirjoittaja Cookiemonster » Su Helmi 10, 2019 11:59 am

Janina kirjoitti:
La Helmi 09, 2019 10:30 pm
Dolly tahtoisi pentuja Motin kanssa. :love1:
Tämä passaa hyvin! :)
Sparkle kirjoitti:
La Helmi 09, 2019 10:37 pm
Mä voisin haluta lainata Hemulia Deelan sulhoksi. :love1: Deela vois vielä ainakin tokoa ja pk'ta kisailla eteenpäin ennen pentuetta! Wibbletron-nimen alle heittelisin nämä lapset.

Myös Valco on vailla sakunarttua, mutta hälle toivoisin ehkä suvullista emäntää... Hmmm.
Ja Hemuli sinne! Multa saattais löytyä Valcolle pari neitoehdokasta joilta löytys 1-polvinen suku... Ilo ja Kiire.

Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

#5 Viesti Kirjoittaja Sparkle » Su Helmi 10, 2019 4:50 pm

Kiitos! HemulixDeela ainakin toteutuu, ilmoitan tuosta Valcon pentueesta vielä kun päätän mitä teen! :love1:

Cookiemonster
Kanada
Viesti:

#6 Viesti Kirjoittaja Cookiemonster » Ma Helmi 11, 2019 2:01 am

Selvä juttu. :)

Cookiemonster
Kanada
Viesti:

#7 Viesti Kirjoittaja Cookiemonster » Ke Helmi 13, 2019 7:47 pm

Lisätty bortsu uros!

Taimi
Le-ppä-ker-ttu

#8 Viesti Kirjoittaja Taimi » Ma Huhti 01, 2019 1:13 pm

Haluisin lainata Haaraa Jipolle. Mulla ei oo Jippoa tarvetta kisailla enempää ennen pentuetta, joten toteutuisi varmaan aika nopeasti. :)

Cookiemonster
Kanada
Viesti:

#9 Viesti Kirjoittaja Cookiemonster » Su Huhti 07, 2019 10:22 am

Pahoittelut että vastaamisessa kesti, jostain syystä sun viestistä ei ollu tullu ilmotusta. Mutta ilmanmuuta voit narttua lainata, kutsumanimeltään tosiaan Häärä. :mrgreen:

+ Huppista! Muutama uus koira lisätty.

Hero
Alkupalat
Viesti:

#10 Viesti Kirjoittaja Hero » Su Touko 26, 2019 7:38 pm

Olisiko Zkai astutettavissa Giorilla? Zkaille olin ajatellut saada valionarvon vähintään juoksupuolelta ennen pentuja, kokonaisuudessaan se on kesken kisautuksen, mutta toisaalta olisi kiva saada sille pentue edes vähän sukua omaavan uroksen kanssa eli vaikka sitten heti. Tämä olisi sen ensimmäinen pentue, tämän pentueen kysynnästä ja mahdollisesta sijoutuskodin löytymisestä riippuen myös viimeinen, mutta tätä en vielä lyö kiveen. Aika nopeaan pentuetta lähtisin miettimään (kesäkuun alkuun). Max 4 pennun pentue luulen että riittää.

Ja Kiirettä mietin, olisiko lainattavissa jotta saisin Haikusta lisää/kunnolla jatkoa (Haikulla on siis yksi aiempi pentue ihan vaan itselleni, eli yksi pentue evm-emosta). Haiku on mun "virtuaalilellikki", tavallaan valmis kisautukseltaan mutta varmaan se hengaa tuossa koko sen ajan mitä täällä oon. :D Max 4 pennun pentue. Kesäkuulle nämäkin (puoleen väliin).

Cookiemonster
Kanada
Viesti:

#11 Viesti Kirjoittaja Cookiemonster » Ti Touko 28, 2019 6:48 am

Hero kirjoitti:
Su Touko 26, 2019 7:38 pm
Olisiko Zkai astutettavissa Giorilla? Zkaille olin ajatellut saada valionarvon vähintään juoksupuolelta ennen pentuja, kokonaisuudessaan se on kesken kisautuksen, mutta toisaalta olisi kiva saada sille pentue edes vähän sukua omaavan uroksen kanssa eli vaikka sitten heti. Tämä olisi sen ensimmäinen pentue, tämän pentueen kysynnästä ja mahdollisesta sijoutuskodin löytymisestä riippuen myös viimeinen, mutta tätä en vielä lyö kiveen. Aika nopeaan pentuetta lähtisin miettimään (kesäkuun alkuun). Max 4 pennun pentue luulen että riittää.

Ja Kiirettä mietin, olisiko lainattavissa jotta saisin Haikusta lisää/kunnolla jatkoa (Haikulla on siis yksi aiempi pentue ihan vaan itselleni, eli yksi pentue evm-emosta). Haiku on mun "virtuaalilellikki", tavallaan valmis kisautukseltaan mutta varmaan se hengaa tuossa koko sen ajan mitä täällä oon. :D Max 4 pennun pentue. Kesäkuulle nämäkin (puoleen väliin).
Zkai ja Gior-yhdistelmä kuulostaa tosi hyvältä ja käy vallan hyvin! Kiirettä voin myös ilomielin lainata. :)
/Selvä juttu!

Hero
Alkupalat
Viesti:

#12 Viesti Kirjoittaja Hero » Pe Touko 31, 2019 2:20 pm

Hienoa, kiitos!

Lisäilen pentueilmoituksia aiempaan topaani.

Vastaa Viestiin