Tänään on Ti Syys 07, 2010 3:34 pm
* Kirjaudu sisään   * Rekisteröidy * UKK    * Etsi

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 186 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Elokuvat
ViestiLähetetty: To Heinä 29, 2010 11:14 pm 
Poissa
Pohjasakan hämmentäjä
Käyttäjän avatar

Katselin pitkästä aikaa kauhuleffan (Se -leffaa ei lasketa, se oli niin naurettava), nimeltään Case 39. On se karmiva vaikkei kuitenkaan Ringien tasoa sentään (nimim. vieläkin traumoja). Samanlainen mustahiuksinen pikkukakara siinä kuitenkin tappaa ihmisiä puhelinsoiton avulla, joten ehkäpä oli otettu vanhasta kunnon Samarasta vaikutteita? Muuta yhtenäisyyksiä ei leffoissa niinkään ollut, mutta jos tykkää Ringistä, niin suosittelen tätä. Vaikkei ollutkaan läheskään niin pelottava.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 30, 2010 1:05 am 
Poissa
Kanada
Käyttäjän avatar

Jerry kirjoitti:
Onkos kukaan nähnyt sellasta leffaa kun Murto ja varkaus (breaking and entering)?
Juu. Ostin sen jostain alennuslaarista oikeastaan vaan parin tutun näyttelijän takia mutta ei ollut kyllä mun tyylinen leffa. Jaksoin katsoa varmaan ekat 20 minuuttia, jonka jälkeen aloin tekemään jotain muuta samalla kun se oli vaan niin pitkäveteinen. :D

love will tear us apart

again.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 30, 2010 11:16 am 
Paikalla
Balettineuvos
Käyttäjän avatar

Saana, joo mäki katoin sen mutta en kyllä itekään tykännyt :D Olihan se ihan ok mutta aika mitäänsanomaton eikä herättänyt mitään tunteita vaikka selkeesti ois ollu tarkotus.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 30, 2010 1:37 pm 
Poissa
Vuohenruokaa
Käyttäjän avatar

Mäkin kattelin pari päivää sitten illalla/yöllä pari kauhuleffaa kaveriporukan kanssa. Ne oli valinneet leffat, joten en taaskaan päässy esittää omia toivomuksia : (
En teidä missä menee juonikertomuksen ja spoilauksen raja, joten tää saattaa sisältää spoilausta : D Joka tapauksessa, ensin katottiin One call missing. Idea oli tosi hyvä ja leffa alkoikin ihan hyvin. Tuossa joku saaa puhelun itseltään tulevaisuudesta, hetkestä jolloin kuolee (sama aika ja samat sanat). Kun henkilö sitten kuolee, sen kännykkä arpoo jonkun numeron nimilistasta ja soittaa sille, jolloin se on seuraava joka kuolee. No, ensin tuossa kuolee muutamia tyyppejä yhdestä opiskelijaporukasta, jonka jälkeen päähenkilö saa puhelun. Joku etsivä yrittää auttaa sitä, koska sen oma sisar joutu samaan kohtaloon. Tykkäsin siitä, että kuolemat olivat kuitenkin suhteellisen luonnollisia (ei niin että joku kädetön muumio tuli tappamaan, vaan että öljytankki posahti) Loppu kuitenkin kusi, tai jotenkin se meni multa ihan ohi ja oli huonosti keksitty.
Toinen leffa mikä katottiin oli REC. Kerto yhestä reportterista, joka teki palolaitoksen yöstä juttua ja sit nää palomiehet sai hälyytyksen yhteen kerrostaloon jossa riehu joku mummo. Sitten se mummo puri poliisia(?), jonka jälkeen siitä tuli hullu ja se jatko samaa rataa. Rakennus eristettiin eikä niitä päästetty pois. Leffa oli kaikenkaikkiaan todella huono, varsinkin kun sitä huutamista oli ihan koko ajan ja se tuntu jotenkin vielä pahemmalta kun kyseessä oli espanjalainen leffa. Ja koko elokuvahan oli kuvattu tän reportterin kuvaajan kamerasta. Näyttelijät oli todella hyviä ja voisin oikeesti kuvitella niiden reagoivan samoin kun tuossa. Mutta kaikenkaikkiaan siis todella huonoja leffoja taas kerran, ehkä mun vaan pitäis uskoa että kauhuleffat ei vaan voi olla hyviä :mrgreen:

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 30, 2010 10:16 pm 
Poissa
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Käyttäjän avatar

Voi hyvä luoja :D

New Moonin katottuani en uskonut, että sitä huonompaa leffaa (no, ensimmäinen osa kamppailee maailman huonoimman elokuvan paikasta) tulee, mutta hei, Eclipse teki sen. Odotin vähän enemmän tuolta ohjaajalta, mutta yhtä huono (jossei huonompi) se oli kuin edeltäjänsäkin. Koko leffa oli täynnä surkeaa näyttelemistä, yhdistettynä tarinan (joka itsessäänkin on huono) yltiömäiseen liioitteluun ja muokkaukseen. Stewart pyydysti taas koko leffan ajan suu auki kärpäsiä, eikä Pattinson kyennyt yhtään sen parempaan kuin aikaisemminkaan. Täytyy taas sanoa, että sudet varasti koko elokuvan, vaikka sielläkin puolella näyttelijät nöyryyttivät itseään. Hyvää sanottavaa löytyi ainoastaan Billy Burkesta (aka Charliesta), sekä Xavier Samuelista, joka Rileyn roolissa onnistui olemaan jopa vakuuttava. Rileylta irtosi myös koko leffan paras repliikki. En voi sanoa, että olisin varsinaisesti pettynyt (haloo, mitä muuta olisi voinut odottaa) ja vaikka paidattomia miehiä janoavat teinitytöt varmasti saivatkin haluamansa, ei tää kyllä tehnyt vaikutusta millään tasolla.

Huoh.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 30, 2010 10:22 pm 
Poissa
Pohjasakan hämmentäjä
Käyttäjän avatar

Kuudes Aisti = ♥. Ei voi muuta sanoa, ihan hävettää että katselin tuon vasta nyt.

Profiili  

ViestiLähetetty: La Heinä 31, 2010 10:54 pm 
Poissa
Analysaattori
Käyttäjän avatar

Käytiin tänään kattomassa Noidan Oppipoika leffateatterissa. Ensimmäiseksi täytyy kehua Nicolas Cagen roolisuoritusta, koska se oli älyttömän hyvä ja pelasti leffan muuten surkeat kohtaukset. Kiteytettynä en tykännyt alusta enkä lopusta, alku oli jotenkin liian pinnallinen ja loppu vähän turhan klisee. Efektit oli loistavia ja elokuva eteni koko ajan hyvällä tahdilla. Juoni oli kyllä vähän turhan kulunut eikä koko kaksituntisen aikana tapahtunut mitään päätähuimaavia juonenkäänteitä. Mustaa huumoria löytyi onneksi jonkin verran. Teresa Palmer teki kanssa hyvän roolisuorituksen, vaikka ei pääroolissa ollutkaan. Ihan viihdyttävä kokonaisuus, mutta tosta olisi saanut varmasti paljon paremmankin. Nicolas Cage nousi taas vähän ylemmäs mun lempinäyttelijöiden listalla, kun mä muistan sen lähinnä National Treasure leffoista missä se leikki ihqua aarteenmetsästäjää.

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Elo 01, 2010 9:30 pm 
Poissa
Syvällistä
Käyttäjän avatar

Käytiin kattomassa tänään kavereiden kanssa semmonen raina kun Inception! Aikasemmin en ollut tosta leffasta kuullut mitään ja olin vään woot-ilmeellä kun kaveri pyys mukaan. Yllätyin kyllä positiivisesti sillä toi traileri oli vähän outo : D jos tykkää toiminta- ja psykologisista leffoista niin suosittelen! Kun lähettiin leffateatterista niin oli aika utopistinen olo, hyvällä tavalla :D

Katoin tänään myös Nicholas Sparksin kirjaan perustuvan elokuvan, The Last Songin. Kuten kaikki Sparksin elokuvat niin tämäkään ei jättänyt silmiä kuivaksi :D Eka olin vähän epäileväinen kun tossa pääosassa oli Miley Cyrus mutta se oli tosi hyvä ja siinä keskityttiin moneen hahmoon samalla kertaa. Muut Sparksin elokuvat, Dear John, The Notebook ja A Walk To Remember oli myös tosi hyviä! Kannattaa kattoa

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Elo 03, 2010 9:05 pm 
Poissa
Kanada
Käyttäjän avatar

En oo taas pitkään aikaan kattellu leffoja mutta nyt on ollu hyvä putki päällä. Kaveri lainas muutaman DVD:n nii tuli sit pidettyä trilleri/kauhuputki ja tuli katottua Kuudes Aisti, IT, The Wisher (joka oli muuten surkein leffa ikinä voi luoja), Scream 1 ja 3, Amityville Horror, Skeleton Key ja Sawin eka ainaki, tais olla enemmänki mutten muista enää.

Lisäks waretin ja katoin Vampires Suckin (traileri) joka siis on oletettavasti läppä Twilightista. Suomen ensi-iltapäivämäärää en jaksa googlettaa eikä pohjoismaiden päivämääriä löytyny viimekskään ku googletin. However, traileri anto leffasta vähän paremman kuvan kun mitä se oikeesti oli, mutta koska se oli just semmosta turhaa pissikakkahuumoria nii kyllähän tota tuli naurettua. Vannoin etten ikinä kato Twilightiä enkä halua kuulla mitään siihe liittyvää just siks että kaverit on ylihehkuttanu sen, nii tän kyllä katto iha mielellään, huolimatta siitä että Bellaa näyttelevä naikkonen ei osannu näytellä yhtään ja oli liioteltu. Tosin, saatto olla tarkotuksella.

Tänään kulutin Fin-tv:tä ja katoin Mum & Dadin. Kyseessä siis kauhuleffa jossa on ihan skitso perhe jossa on siis mies ja nainen joita kutsutaan äidiks ja isäks, lisäks on kaks lasta joista toinen ei puhu ollenkaan ja toinen esittää uusille ihmisille, kuten elokuvan puolalaiselle päähenkilölle, kaveria ja johdattelee sitte kotiinsa vanhemmilleen. Myöhemmin elokuvassa selviää että pariskunnalla on myös ihan oma biologinen lapsi, joka tosin on lähes toimintakyvytön ja vajaa, jota noi vanhemmat on pitäny taideteoksena ja viillelly sitä etc ja isä hyväkskäyttäny. Konkkaronkka kaappaa puolalaisen tytön ja tekee siitä lapsensa, käskee tän puolalaisen kutsua noita ihmisiä äidiks ja isäks, jos lapset on kiltisti elämä jatkuu normaalisti, mutta jos sanoo vastaan nii voidaan tunkasta vaikka matkalaukkuun ja mätkiä nuijalla.

Tosi selkee selitys mutta :mrgreen: Sadistinen ja ällöttävä (isän kohdalta erityisesti) leffa jos ei muuta. En nyt sanois että kovin hyvä oli, mutta katoin kuitenki. Loppu oli idiootti.

Paranormal Activityä rupesin kattoo ton jälkeen ja 30min sitä jaksoin kattoo ja sitte en enää viittiny, lisäks se elokuvaki lagas just siihen kohtaan nii ei tullu katottua loppuun.

Nyt ois koneella ladattuna ja kattomisvuoroo oottamassa the Human Centipede joka vaikuttaa aika hiton sairaalta (traileri) sekä tositapahtumiin perustuva Philosophy of a Knife (traileri) joka on vielä sairaampi. HUOM, traileri on K18 ja en suosittele ihan oikeesti kattoo jos on yhtää herkkä. Mua ei säikäytä tai ahista tai okseta yhtää mikää leffa - tai siis ei siihe mennessä kunnes avasin ton trailerin. Ihan pakko kuitenki nähä koko leffa silläki uhalla etten nuku enää ikinä...

Lisäks ajattelin pitää Depp-putkee ja kattoo vihdoin sen Fear And Loathing In Las Vegasin loppuun ku oon kahesti nähny siitä vaan osan, lisäks Nightmare on Elm Street, Public Enemies ja Sweeney Todd oottais vuoroonsa, Fin-tv:n suosikeista löytyy myös mm. the Children, Hills Have Eyes ja 1408 jotka pitäs kattoo...

Olin ennen sitä mieltä että tykkään vaan komedioista mutta näköjään... :mrgreen:

// Okeii oon kattonu tota Philosophy of a Knifee 1h 16min ja voin kertoa... tää on niin sairasta että mun pää on täysin sekasin kaikista noista tunnetiloista mitä tähän mennessä on tullu etten osaa sanoo yhtään mitään muuta ku sen että tää ei oo mitää muuta ku sairasta.

Profiili  

ViestiLähetetty: To Elo 05, 2010 7:06 pm 
Poissa
Kanada
Käyttäjän avatar

Shrek 4 oli...no... Shrek (-:
Ei lastenleffoja voi oikeesti ruveta kritisoimaan. Tää uusin oli kyllä söpö ja hauska, tuli naurettua ja jopa itkettyä (joo kun olen tunteikas ihminen moro) ja siinä oli selkeesti IDEA. Siis ihan hyvä juoni ja kaikki! Ehdottomasti plussaa. Kolmosleffa oli selkeesti kaikista huonoin, kun se juoni nyt oli vähän mitä oli vaikka toteutus tietty huippuluokkaa ja parhaat musiikit.
Mut jos Dreamworksista ja Shrekeistä tykkää niin tää Ikuinen Onni kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa!

/AIVAN. On tulossa "Shrek 5" (tää ei kyllä liity Shrekiin millään tavalla, mutta voi sitä jatko-osaksikin sanoa), eli "Puss in Boots: The Story of an Ogre Killer". Awws!

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Elo 06, 2010 1:58 pm 
Poissa
Kanada
Käyttäjän avatar

Katoin just Peter Panin. Alko ihan itkettää, se oli nii ihana. Jeremy Sumpterin velmu hymy oli niin... Aww, mistä tommosia saa, onko tuollaisia suomessa (?!?) Mut siis itsessään leffa oli tosi koskettava ja ei ainakaan yhtään huonontanu noi roolivalinnat. Tietty kirjassa ja itse leffassa oli paljon erilaisuuksia, mutta kirjan pohjaa oli kuitenkin käytetty taitavasti itse elokuvan suunnittelussa.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Elo 06, 2010 7:12 pm 
Poissa
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Käyttäjän avatar

Milja kirjoitti:
Katoin just Peter Panin. Alko ihan itkettää, se oli nii ihana. Jeremy Sumpterin velmu hymy oli niin... Aww, mistä tommosia saa, onko tuollaisia suomessa (?!?) Mut siis itsessään leffa oli tosi koskettava ja ei ainakaan yhtään huonontanu noi roolivalinnat. Tietty kirjassa ja itse leffassa oli paljon erilaisuuksia, mutta kirjan pohjaa oli kuitenkin käytetty taitavasti itse elokuvan suunnittelussa.

Mä tykkäsin kans tästä kovasti sillon ja näyttelijävalinnoista myös :3 Olihan juoni kirjaan (ja piirrettyynkin) verrattuna jonkin verran erilainen, mutta toteutus miellytti kyllä kovasti. (Ja Jeremyn hymy ~) Koukku oli yks suosikkihahmoista tässä.

Profiili  

ViestiLähetetty: La Elo 07, 2010 10:13 am 
Paikalla
Kanada
Käyttäjän avatar

Älkää vain tuhlatko puoltatoista tuntia elämästänne The Hills Have Eyes -elokuvan 2006 versioon. Niin järkyttävää kuraa että huhhuh, varmaan yksi surkeimmista kauhuelokuvista jonka olen nähnyt. Pitäisi varmaan laittaa "kauhu" lainausmerkkeihin. Elokuvassa ei ollut oikeastaan mitään pelottavaa, se oli vain todella ällöttävä ja vastenmielinen. Henkilöt käyttäytyivät äärettömän typerästi koko ajan, eikä elokuvassa ollut minkäänlaista uskottavuutta. Taitaa jäädä kakkososa katsomatta.. Alkuperäisen version voisin kyllä joskus katsella, olen kuullut huhuja että se olisi ainakin jonkin verran parempi.

Sen sijaan edellisen leffan aiheuttaman tuskaisuuden hävitti kertaheitolla Crank ja Crank 2: High Voltage :D Jason Statham on aivan mahtava pääosassa, eivätkä muutkaan näyttelijät aiheuta pettymystä! Toimintaa ja huumoria piisaa, tosin niin myös väkivaltaakin. Välillä täytyi pistää silmät kiinni. Mutta aivan loistavaa katsottavaa silloin kun on tylsää ja kaipaa jotain, mikä vetää tyylikkäästi överiksi.

Profiili  

ViestiLähetetty: La Elo 07, 2010 10:12 pm 
Poissa
Analysaattori
Käyttäjän avatar

Musta ei kyl ikinä tule kauhuleffojen ystävä. :mrgreen: Melko suuri saavutus oli että uskalsin kattoa Kaunan yksin mutta puolessa välissä oli pakko ruveta räpsimään valoja päälle ja mennä istumaan Koiramme-lehden kera (sen takaa kurkin aina pelottavissa kohdissa) toiselle sohvalle joka oli kauempana telkasta. Ja äänet melkein kokonaan pois, etten kuule sitä ihmeen örinää. Olen säälittävä, tiedän. : D
Elokuvan juoni oli kyllä häiritsevän sekalainen, toisaalta mä keskityin siihen melko vähän kun piti silmä kovana tuijottaa ruutua siltä varalta et se örkki hyppää sieltä. :lol: Loppu oli outo ja elokuva jäi mun mielestä kesken, sieltä tulis tietty jatko-osa mutta siihen mun hermot ei taida enää kyetä.
On se kumma että verta ja suolenpätkiä leffoja voin kattella ihan hyvin, siinä päälimmäinen tunne on kuvotus ei kauhu. Mutta kaikki paranormaalit ja yliluonnolliset ilmiöt saa mut ihan sekaisin. Verileffoissa poikkeuksena on tosin kaikki alien/örkkimörkki-leffat, niitäkään en kykene katsomaan.

Nyt muutaman päivän pälyilen kaikkia pimeitä nurkkia typeryyteni vuoksi, sitä saa mitä tilaa. :cool:

Profiili  

ViestiLähetetty: La Elo 07, 2010 10:23 pm 
Poissa
Kanada
Käyttäjän avatar

Eros kirjoitti:
On se kumma että verta ja suolenpätkiä leffoja voin kattella ihan hyvin, siinä päälimmäinen tunne on kuvotus ei kauhu. Mutta kaikki paranormaalit ja yliluonnolliset ilmiöt saa mut ihan sekaisin. Verileffoissa poikkeuksena on tosin kaikki alien/örkkimörkki-leffat, niitäkään en kykene katsomaan.

Samoin! :mrgreen: Hmmtota katoin kymmenisen minuuttia Kaunan loppua eikä miltään superihkulta näyttänyt, mutta kakkonenhan tulee tosiaan tunnin päästä, ehkä jos uskaltaisin sitä kattoa...? :'DD Mähän olen kuullut positiivista (hmmno) kommenttia Kaunasta, ainakin sen puoleen, että on ollut ihan kauheen pelottava ja niin eespäin :mrgreen: Sehän on "vaan" K15, sanoo nimimerkki Rest Stopin kattonut - se ei tuntunut miltään superpahalta, musta K15 ois riittänyt vallan mainiosti! Olihan siinä aika raakaa ja juoni oli aigs hyvä, mutta tolla juonella ois ehkä voinnu saada vielä paremman leffan kasaan - olihan se psykopaatti aika karmea, mutta jotenkin mulla ei oo jäänyt mitään supersykähdyttävää tosta mieleen. Mä en tajuu millä superseikoilla toi 18 ikäraja olis perusteltu, hmm.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 186 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Seuraava