Tsekko, villiksiä, sammari... -TILLI?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Viesti
Julkaisija
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Tsekko, villiksiä, sammari... -TILLI?

#1 Viesti Kirjoittaja Henji » La Loka 20, 2012 7:36 pm

Nimi- ja synttäritietoja sivulla 3.

Tehdään toinen "lyhyt ja ytimekäs" pentuetopa, tällä kertaa tosin ihan vain Free Dragonin suunnitelmille. On niin monta "valmista koiraa" samaan aikaan... Kaikkien pentueiden mainitus ajankohdat on arvioituja, ja niihin voi (aikaistavasti) vaikuttaa varaustilanteen edistyminen.

Kiinnostuneet vaan tunkee alle viestiä jos kiinnostaa. Mitään ihmeitä kun en kuitenkaan pentujen kodeilta vaadi. Kaikille lähtee mukaan jalostusoikeus.

Rotuina tarjolla tähän hätään chihuahua, tsekkoslovakiansusikoira, villakoiria eri kokoisina, samojedinkoiria sekä siperianhuskyja.

- - - -- - -- - -- - -- - -- - -- - -- - -- - -- -

CHIHUAHUA - MENNYT

i. Free Dragon's Adair Aimon Anthony vAVA
e. Zhika Cesilia vAVA BH RH-E vjV-09 vV-09 vjMV-09 vSWEW-10 vFINW-10 vAMW-10 vGERW-11 vNW-11 vMV-11 vNW-11 vFIN & vDK & vN & vKRE & vSWE & vUSA & vGER & vNLD & vKANS MVA

-Molemmilla taustalla parissa polvessa koiria
-Isä on risteytys karvanlaatujen kesken, joten vaikka toivon pennuista pitkäkarvoja, otan pentueeseen kumman tahansa karvanpituuden yksilöitä.
-Esimerkiksi agilityyn tai tokoon pieneksi kaveriksi.

Mulla on eeehkä joitain kuvia ehdottaa.

Varaustilanne: 1/3
Susityttö, Kuolamyllyn - n. Free Dragon's Ak-Dovurak "Akaira"
kuka, minne - u./n. Free Dragon's ___

CESKOSLOVENSKY VLCAK

i. La Cathédrale d'Amiens of Français Loup BH SchHM-11 SchH3 Vk1 Jk1 Hk1 vFIN KVA vPVA vESTW-10 vLTW-11 vNLW-11
e. Red Spitting Cobra (evm, Itävalta)

-Conor on evm-taustainen. Siltä uupuu näyttelytuloksia kalanterista, ja sen pitäisi muistini mukaan kyllä olla MVA. Suojelumestari vuodelta 2011!
-Johonkin lajiin kaveriksi.
-TAHTOISIN SIJOITTAA YHDEN YKSILÖN.

Varaustilanne: 2/3
Hilmeri, Vervlogen - n. Free Dragon's Magnitogorsk "Milja"
Kurris, Kuparikettu - u. Free Dragon's Millerovo "Rommi" (sijoitus)

ISOVILLAKOIRA - MENNYT

i. Gendarme's Words I Might Have Ate BH Jk3 Hk1 vFIN KVA RH-E Tk1 vjFRAW-10 vFRAW-10 vjISV-10 vISV-10 vjESTW-10 vESTW-10 vjSWEW-10 vSWEW-10 vjDKW-10 vDKW-10 vjFINW-10 vFINW-10 vjAMW-10 vAMW-10 vjLUXW-10 vLUXW-10 vjLTW-11 vLTW-11 vjFRAW-11 vFRAW-11 vjGERW-11 vGERW-11 vjNW-11 vNW-11 vjMV-11 vMV-11 vjNLW-11 NLW-11 vEST & vFIN & vBEL & vKRE & vISL & vFRA & vSWE & vDNK & vUSA & vLUX & vLVA & vGER & vNOR & vNLD MVA
e. Zabidan Valkolehto (evm, Suomi)

-Isällä on taustalla pari polvea virtuaalikoiria.
-Näistähän on moneen menoon.

Yhdet kuvat mulla saattaa olla tarjota. Ei kummoiset, tosin..

Varaustilanne: 2/3
Tilli, Pemberley - n. Free Dragon's Belebey
Chessie, Reel Cool - n. Free Dragon's Buzuluk "Briitu"

VILLAKOIRA, MUUT KOOT

i. Kawada Hiroshi Seiko BH RH-E vPVA vAVA vFIN TVA, vFRAW-10 vISW-10 vSWEW-10 vDKW-10 vFINW-10 vAMW-10 vLUXW-10 vLTW-11 vFRAW-11 vGERW-11 vMV-11 vNLW-11 vFINW-11 vFIN & vDK & vKRE & vESP & vFRA & vISL & vEST & vSWE & vUSA & vLUX & vGER & vNLD & vKANS MVA
e. Stole My Heart at Greoland BH vAVA vFIN TVA vKTV-S Tk4 vFIN & vSWE & vESP & vEST & vFRA & vBEL & vKANS MVA vSWEW-12 vESTW-12 vFINW-12

-Rodun vähälukuisuudenkin vuoksi kyseessä on harvinaisempi kokomuunnosten risteytys. Samalla hyväksyn pentueeseen mahdollisuudeksi syntyä kaikkia kokoluokkia (poissuljettuna tietysti isovillakoira).
-Molemmat vanhemmat evm-taustaisia.
-Näistähän on moneen menoon.

Mullois kai yhden veteraanikoiran kuva tarjota, sekä yhdestä keskari(urokse)stakin mun mielestä ihan kivat kuvat.

Varaustilanne: 1/3
Flynn, Reel Cool - u. Free Dragon's Otradny "Ringo"

SAMOJEDINKOIRA

i. Dwelin's Make A Wish vjMV-09 vjKREW-09 vjSWEW-10 vSWEW-10 vjDKW-10 vjAMW-10 vjLUXW-10 vjLTW-11 vLTW-11 vjFRAW-11 vFRAW-11 vjNW-11 vNW-11 vMV-11 vFIN & vLT & vGER & vSWE & vDK & vLUX & vLVA & vFRA & vNOR MVA BH Jk3 Ek3 vFIN KVA RH-E RH-T B Tk1 REKÄ-JOH1
e. Neljä Kissanpoikaa Kiipelissä vFIN KVA BH Jk3 RH-T B RH-FL A vjISV-10 REKÄ-JOH1 TK1 vjFINW-12

-Molemmilla parissa polvessa koiria.
-Valjakkokisoja en vaadi mutta toivoisin.

Mulla on eeehkä tarjota kuvia.

Varaustilanne: 1/4(-5)
mikopon, Numayok - u. Free Dragon's Kalach-na-Donu "Don

SIPERIANHUSKY - MENNYT

i. Cirenve Adhamh BH REK1 REKÄ-JOH1 VVL KVA vAVA vFIN TVA
e. Hodndas Zonjah BH RH-E REK1 Tk1 vjMV-08 vjSWEW-08

-Molemmilla vanhemmilla sukua taustalla (isällä paljon, emolla vähän). Sharonilla antaa harvinaista verta, sillä sillä ei ole muuta sukua elossa.
-Valjakkoajoa tahtoisin. Näille toivoisin harrastuksista hieman enemmän kiinnostuneita koteja.

Mulla on eeehkä muutamaa kuvaa ehdottaa/antaa.

Varaustilanne: 2/4
seita, Hallaketun - u. Free Dragon's Chadan "Nila"
Amnni, Numayok - u. Free Dragon's Chernogolovka "Chevy"

Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Sekalaisia lohikäärmeenpentuja loppuvuoteen

#2 Viesti Kirjoittaja Susityttö » La Loka 20, 2012 8:50 pm

Doni haluaa morsmaikun! Luvassa olisi pääpainotteisesti näyttelykoira, mutta sit käytäisiin myös jossain käyttölajeissa (varmaan toko ja agi). Doninkin piti olla näyttelykoira, mutta piirrosta on tässä vähän ooteltu, kun kasvattajatäti vähän unohti meidät :) Kattelisin mielelläni, jos sulta löytyy nartulle kuvat, koska mulla on itsellä tälläiset ja näköjään tälläiset. Tykkään ite enemmän pitkäkarvaisista, joten en ymmärrä miten mulla voi olla vaan lyhytkarvaisista nartuista ees noinkin tasokkaat seisotuskuvat..

Pist. Oot muuten tossa alussa ilmaissut noi villiksien koot kivasti ;) "Isovillakoiria eri kokoisina".

Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

#3 Viesti Kirjoittaja Henji » La Loka 20, 2012 9:41 pm

Ahhaha, on se hyvä että joku lukee tarkemmin. :mrgreen: Piti alun perin kirjottaa "isovillakoiria ja ..." (jossain muodossa infoa noista pienemmistä), mutta päädyin sit ihan yleisilmaukseen eri kokoisista.

Mut hienoa, sinne chihuvaraus!

Mullei kovin kummoisia kuvia ole, tosiaan. Ja näköjään vähemmän kuin muistin. :S Muutamasta yksilöstä oli näyttelykelpaamattomia kuvia, ja näemmä vain tällaiset olis ehdottaa. Ja plus no, ellei vaivaa että ne on olleet mulla käytössä, voin Calaisilla käytössä olevat kuvat tajota. Siitä ja alla olevista on lisäkuvia, kaappasin nyt vaan muutamana:
xXx xXx xXx (tämä tosin voipi olla uros..)
yYy yYy yYy (narttu)

Susityttö
Höpsö veitikka

#4 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Su Loka 21, 2012 9:34 am

Ottaisin mielelläni tän kuvat käyttöön! Tosi nätin värinen narttu :)

Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

#5 Viesti Kirjoittaja Henji » Su Loka 21, 2012 11:54 am

Jeezbox! Latasin tänne kaikki mitä mullon tuosta (myös noi aikaisemmat mainitsemani). Sivuille sit © Henni S. ja siitä linkki sivulle brenna07.net.
// Irl koira on muuten Kuusalon Iltasatu.

Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

#6 Viesti Kirjoittaja Tilli » Su Loka 21, 2012 12:54 pm

Mielelläni majoittaisin yhden isovillis nartun Pemberleyhin. Ootko pentujen mahdollisia värejä vielä mietitty tai minkä värinen isä on? Parin nartun kuvat löytyy omasta takaa, joten näyttelyissä tullaan kiertämään ainakin. Osaisitko suositella jotain käyttölajeja joita voitaisiin myös harrastaa?
Tilli somessa
twitter: @pemberleysim
google+: Pemberley

Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

#7 Viesti Kirjoittaja Henji » Su Loka 21, 2012 3:33 pm

Mulle nää värihommat on ihan yks hailee ja sallin kaikki. (Varsinkin tosiaan kun puhutaan evm-puolisosta jota ei oo nimeä kummemmin määritelty.)

Mutta siis kiva, sinne varaus.

Itte kisasin Amin kanssa jäljellä valioksi ihan siitä syystä, että sinne mulla mahtui aikoinaan parhaiten uusi koira ja noilla nyt oli/on oikeudet. Mut paljon paremmin osaisin kuvitella näitä tokon tai agilityn parissa. Koiratanssi (ns. hupilaji, tosin) vois varmasti olla passeli näille. Mut mä luulen kyllä et villis on rotu, joka menee kohtuu missä vaan menossa mukana.

Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

#8 Viesti Kirjoittaja Tilli » Su Loka 21, 2012 7:41 pm

Koiratanssia en olekaan koskaan kokeillut, mutta päälajiksi otan varmasti tokon. Heitätkö vaikka sitten pikaria kun pentueen syntymäpäivä on tiedossa, en välttämättä seuraa niin tarkasti tätä forumia.
Tilli somessa
twitter: @pemberleysim
google+: Pemberley

Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

#9 Viesti Kirjoittaja Henji » Su Loka 21, 2012 8:27 pm

Yritän muistaa tökkiä infojen aikaan.

seita
Kriisissä

#10 Viesti Kirjoittaja seita » Ma Loka 22, 2012 11:34 am

mulla olis mahdollisesti kiinnostusta huskypentuun! jos et vaadi mitään hurjan nopeaa kisautusta, mulla on noi huskyt vähän taka-alalla kisautuksessa mutta ei kuitenkaan mitenkään unohdettuina. pääsisi Noiran ja Kaikun kaveriksi ja kisailemaan samoissa lajeissa eli pääasiassa mejä, valjakko, agility ja kuvista riippuen käytäisiin myös näyttelyissä pyörähtämässä. :)
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä

Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

#11 Viesti Kirjoittaja Henji » Ma Loka 22, 2012 1:27 pm

^ Ihan omaan tahtiin! Tapaankin yleensä muotoilla, että toivon "tavoitteellista kisautusta" (päämääränä valio/ituminen), sillä ei se aika.. :) Mulla vie ittellä aina hyvän aikaa valioita keräillessä.

Sulle tottahan toki pentu.

seita
Kriisissä

#12 Viesti Kirjoittaja seita » Ma Loka 22, 2012 5:01 pm

ihanaa! tosiaan tavoitteena valioutua ainakin noista käyttölajeista mitä mainitsin + BH. :)
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä

Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

#13 Viesti Kirjoittaja Sparkle » Ma Loka 22, 2012 5:43 pm

Toisen villapentueen emästä Sparkysta (Stole my Heart at Greoland) vFIN TVA! :) Enää ois vKTV-S hakusessa, saa nähdä kuinka kauan aikaa se popsii.

seita
Kriisissä

#14 Viesti Kirjoittaja seita » Ma Loka 22, 2012 6:14 pm

mun pupsille vois sukupuoleksi laittaa uroksen. :)
by paper tissue skin

((RUMOER))

Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

#15 Viesti Kirjoittaja Henji » Pe Loka 26, 2012 2:35 pm

^^ Kiva kuulla!
Kakashia tuskin saan toivomakseni maastoestevalioksi. En tiedä onko mulla vanhentunut liiton osoite / tiedot, mutta ajattelin rytinällä alkaa kisoja järkkäillä, mutta viime viikolla tuikkaamaani kisa-anomukseen ei ole tullut vastausta.

^ Uros siis!

Vastaa Viestiin