T: welsh corgi pembrokeuros

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Viesti
Julkaisija
Ansk
Toistolla tehoa
Viesti:

T: welsh corgi pembrokeuros

#1 Viesti Kirjoittaja Ansk » Ti Kesä 18, 2013 11:31 am

BH TK3 vPVA vFIN TVA vAVA vKTV-F vFBV vFIN & vBEL & vGRC & vNLD MVA* vjFINW-12 vjNLDW-12 vNLDW-12 vjWW-12
Äteritsiputeritsipuolilautatsi

Ronny on ollut mulla ihan puhtaasti kisakoirana ja itselläni ei ole kiinnostusta käyttää sitä jalostukseen, niin mikäli joku muu haluaa niin saa poikaa lainaan. Menestystä löytyy niin käytöstä kuin näytöstäkin ja Ronny kisailee itselleen vielä viimeisen tuloksen agilitystä ja muutamat pisteet flyballista ennen lopulliselle eläkkeelle siirtymistä. Jalostuslainaan saa kuitnenki vaikka heti!
Suvultaan Ronny on kokonaan evm., joten voin lainata sitä hieman isommallekkin pentueelle, miten vaan haluu.

/Ronsusta fleikkavalio!
/...ja agivalio!

cantarel
Balettineuvos

Re: T: welsh corgi pembrokeuros

#2 Viesti Kirjoittaja cantarel » Su Tammi 26, 2014 9:11 pm

Saiskohan tästä mahdollisesti sulhasta Unille? Uni on myös evm-sukuinen, mutta tarvitsee vielä ainakin agilityvalionarvon ennen kuin itse olen valmis käyttämään jalostukseen, sekä mielellään näyttelytuloksia. :)

cantarel
Balettineuvos

#3 Viesti Kirjoittaja cantarel » Ti Helmi 04, 2014 12:38 am

Ansk kirjoitti:BH TK3 vPVA vFIN TVA vAVA vKTV-F vFBV vFIN & vBEL & vGRC & vNLD MVA* vjFINW-12 vjNLDW-12 vNLDW-12 vjWW-12
Äteritsiputeritsipuolilautatsi

Ronny on ollut mulla ihan puhtaasti kisakoirana ja itselläni ei ole kiinnostusta käyttää sitä jalostukseen, niin mikäli joku muu haluaa niin saa poikaa lainaan. Menestystä löytyy niin käytöstä kuin näytöstäkin ja Ronny kisailee itselleen vielä viimeisen tuloksen agilitystä ja muutamat pisteet flyballista ennen lopulliselle eläkkeelle siirtymistä. Jalostuslainaan saa kuitnenki vaikka heti!
Suvultaan Ronny on kokonaan evm., joten voin lainata sitä hieman isommallekkin pentueelle, miten vaan haluu.

/Ronsusta fleikkavalio!
/...ja agivalio!
Töktök ;)

Ansk
Toistolla tehoa
Viesti:

#4 Viesti Kirjoittaja Ansk » Ke Helmi 12, 2014 8:03 am

asdfgh pistin pm! :D

cantarel
Balettineuvos

#5 Viesti Kirjoittaja cantarel » Ke Helmi 12, 2014 10:15 am

Jep tänks! Yritän kisailla ton Unin valmiiks asap niin saadaan lisää kookikakaloita. :)

Vastaa Viestiin