Taimin lapsoset | -
Re: Taimin lapsoset | bc
Kivaa, mä haluaisin kotouttaa urospennun nimeltä Shutout Superindividual :)
Sparklelle Superindividual. :) Hänen veljestään tuli Supersonic.
No Reasoniin voisin yhden bordercollienkin ottaa, jos vaan vielä kerkeeä? : D Nartun.
Vahvasti paimennuspainotteiseen menoon, varmaan agiakin. Jonkunlaiseen jalostuskäyttöönkin aikanaan.
Vahvasti paimennuspainotteiseen menoon, varmaan agiakin. Jonkunlaiseen jalostuskäyttöönkin aikanaan.
Juu, totta kai lähtee ^^
Kiva!
Mulle voisi tulla Shutout Supercollider, Wyn. (Kuvan suhteen mun pitää tarkistaa näkyykö sitä jollain näyttelyissä käyvällä jo käytössä, eli pyörähdetäänkö sillä puolella ollenkaan vai ei.)
Mulle voisi tulla Shutout Supercollider, Wyn. (Kuvan suhteen mun pitää tarkistaa näkyykö sitä jollain näyttelyissä käyvällä jo käytössä, eli pyörähdetäänkö sillä puolella ollenkaan vai ei.)
Kiitos sivusta, Wyn on oikein nätti. 

Mun pennun sivut varmaan vähän viivästyy! Elämä heittäyty taas vähän kiireiseksi tuolla irl-puolella... 

Eipä mitään, laita sivut sitten kun saat valmiiksi. :) Laitan omani sekä Heron pennun nyt rekisteriin, Sparkle voi rekisteröidä itse.
Re: Taimin lapsoset | vp & bc
Sydämellisiä valkkareita Susiluodosta ♥
Re: Taimin lapsoset | vp, sp & bc
Nyt myös evm-sukuisista vanhemmista saksanpaimenkoiria. Valkkareille myös syntymäpäivä. Sparklelta oottelen vielä Superindividualin sivua 

Lähtiskö mulle Kofferdale'siin sakemannipentu? 

Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Joo, lähtee tietysti! :)
no eipä mitään, laitan nää bortsut nyt pois tästä topasta, mutta jos joskus haluut pennun tai ehit tehä sivuja niin kuhan vaa ilmottelet.

Re: Taimin lapsoset | sp
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?