Deneon lapset | bc x2
Re: Deneon lapset | hlk (nimet & synttärit) & koohon
Lähtiskö mulle yks hollandeese narttu?
Nimeltänsä De Barmhartige Samaritaan 

Re: Deneon lapset | hlk (nimet & synttärit) & koohon
Lumelle kiitokset sivuista ja Pikalle pikkutyttö! Tässä tulikin ihan totaalinen akkavalta
.

Don't you wanna live before you die
Re: Deneon lapset | hlk (nimet & synttärit) & bc
Kiitos sivuista! Laitoin nämä kolme nyt rekisteriin.
Re: Deneon lapset | hlk (nimet & synttärit) & bc
VTR-20592 Zeldzaam De Bamhartige Samaritaan
VTR-20591 Zeldzaam Nachwacht
VTR-20590 Zeldzaam Rivier Met Bomen
Sparklelle thänks, ihana Toivo!
VTR-20591 Zeldzaam Nachwacht
VTR-20590 Zeldzaam Rivier Met Bomen
Sparklelle thänks, ihana Toivo!
- nisha
- Ei enää ikinä uudestaan
Re: Deneon lapset | shelam
Oon monta päivää miettinyt tänne topaan kirjoittamista, tekee pahaa kun oon vieläkin vähän hiljaiselolla virtuaalipuolella, mutta voisikohan Mutton Q'siin lähteä yksi urossheltti tästä ihanasta yhdistelmästä? Pitää jaksaa pian päivitellä sivuja ja kisailla taas lisää, meillä sheltit kisaa aina ensisijaisesti kaikissa mahdollisissa sallituissa lajeissa ♥
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
✪ nishan muut virtuaalikennelit
✪ Chasing Comets -virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
No mutta toki! Mullakin on tässä irl-kiireitä niin, että tää pentuekin on jäänyt tänne roikkumaan. Hyvä niin, ei jäänyt Taavi ihan ilman sisaruksia
. Laita vaan sivuja sitten kun ehdit! Voit heittää itse rekkariin, saa todennäköisesti numeron nopeampaa niin.

Onko sulla tiedossa et mikä Taavin kuvissa olevan koiran nimi on? Ite yrittänyt etsiä mut ei oo kävelly vastaan :)Deneo kirjoitti: ↑Ke Touko 22, 2019 8:13 pmNo mutta toki! Mullakin on tässä irl-kiireitä niin, että tää pentuekin on jäänyt tänne roikkumaan. Hyvä niin, ei jäänyt Taavi ihan ilman sisaruksia :mrgreen:. Laita vaan sivuja sitten kun ehdit! Voit heittää itse rekkariin, saa todennäköisesti numeron nopeampaa niin.
// Kiitos!
Vähän piti kaivella, mutta Грацел Деним tai Grazel Denim.
- nisha
- Ei enää ikinä uudestaan
Standby's Zillionaires Shortbread eli Cookie, laitan rekisteriin joskus myöhemmin. Kiitos paljon pentusesta. n__nDeneo kirjoitti: ↑Ke Touko 22, 2019 8:13 pmNo mutta toki! Mullakin on tässä irl-kiireitä niin, että tää pentuekin on jäänyt tänne roikkumaan. Hyvä niin, ei jäänyt Taavi ihan ilman sisaruksia. Laita vaan sivuja sitten kun ehdit! Voit heittää itse rekkariin, saa todennäköisesti numeron nopeampaa niin.
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
Re: Deneon lapset | bc & pypl
^Thäänks!
Seuraavat bordercolliet ja pyreneittenpaimenet.
Seuraavat bordercolliet ja pyreneittenpaimenet.
Mä olen tätä topaa nyt nämä muutamat päivät tässä vilkuillut ja haaveillut ensimmäisestä pyrritulokkaasta, ja jos nyt ei kukaan muu tuota komean merlepojan kuvaa halua hyväksikäyttää niin minä sitten! Ties kuinka kauan oon tuota pentueen emääkin sillä silmällä katsellut.
Eli mielelläni ottaisin meille Hiljamieleen maskottiosioon yhden uroksen. Vähän hitaamman puoleisesti saattaa ura lähteä liikkeelle, mulla kun on aika kiireiset ajat käynnissä, mutta lupaan hänelle kyllä tulevaisuutta paimennus-, toko- ja näyttelyrintamalla noin ainakin.

Eli mielelläni ottaisin meille Hiljamieleen maskottiosioon yhden uroksen. Vähän hitaamman puoleisesti saattaa ura lähteä liikkeelle, mulla kun on aika kiireiset ajat käynnissä, mutta lupaan hänelle kyllä tulevaisuutta paimennus-, toko- ja näyttelyrintamalla noin ainakin.
Todellakin! Sit vaan kunnon pyrtsi-innostus päälle
.