Tsekko, villiksiä, sammari... -TILLI?
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Chihu, tsekko, villiksiä, sammari, husky... (vapaita)
Kurris, passaapi mainiosti. Laitetaan siis sulle sijoituskakru! Kiitos. 

"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Re: Tsekko, villiksiä, sammari... (vapaita)
Free Dragon's Otradny alias Ringo esittäytyy. Toivottavasti kuvat on passelit. 

- alchemy
okei kyllähän tollanen ihan omanaki menee, mutta siis mun koirasta tulis narttu nimeltään Free Dragon's Magnitogorsk. Sivuja tulee varmaankin huomenissa.
“A true teammate fights not because he hates the person in front of him,
but because he loves the person beside him.”
Free Dragon's Kalach-na-Donu elikkäs Don esittäytyy.
Free Dragon's Magnitogorsk eli Milja esittäytyy (:
“A true teammate fights not because he hates the person in front of him,
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Anteeksi todella kovasti tämä hiljaisuuteni maan raossa!! Virtuaalihommat on mulla valitettavasti katkolla vielä hetken. Irlissä jonkin verran tekemistä ja liirum laarum.
Katselen ja hoidan tämän topan pentuasiat paremmin vähän myöhemmin, mutta tein nyt pikakatsauksen muutamaan viestiin. Koirien sivut tsekkasin nopeasti, ja kaikki näytti olevan ok.
Flynn - kiitos sivuista! Tottahan toki kuvat on passelit.
Hilmeri - nimi ok ja kiitos sivuista!
Kurris - kiitos sivuista! Mä luulen että kuvissa voi olla ihan avoimen luokan koirakin, mutta onhan tuo junnuna jo tulosta kerinnyt saalistaa. :>
mikopon - me on tosiaan keskusteltukin. Kiitos sivuista!
Katselen ja hoidan tämän topan pentuasiat paremmin vähän myöhemmin, mutta tein nyt pikakatsauksen muutamaan viestiin. Koirien sivut tsekkasin nopeasti, ja kaikki näytti olevan ok.

Flynn - kiitos sivuista! Tottahan toki kuvat on passelit.
Hilmeri - nimi ok ja kiitos sivuista!
Kurris - kiitos sivuista! Mä luulen että kuvissa voi olla ihan avoimen luokan koirakin, mutta onhan tuo junnuna jo tulosta kerinnyt saalistaa. :>
mikopon - me on tosiaan keskusteltukin. Kiitos sivuista!
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Tsekko, villiksiä, sammari... -TILLI?
No niin, nyt tämä laiska kakka sai tämän topan pentueet kuntoon!
Eli kaikille näille pennuille toivotan peukkuja jatkoon! Olen varmaan täällä jo saattanut tuumata, että tosiaan kuulumisia tai muita ei mulle tartte tilitellä, kuin nyt isojen asioiden kanssa (kuolema, tulevista pennuista toivon kuulevani..).
Sparklelle laitan huomenissa vielä yksäriä.
Ainut kysymysmerkki enää on Tillin isovillakoira. Oletko laittanut sivuja, vai enkö vain huomannut?
Eli kaikille näille pennuille toivotan peukkuja jatkoon! Olen varmaan täällä jo saattanut tuumata, että tosiaan kuulumisia tai muita ei mulle tartte tilitellä, kuin nyt isojen asioiden kanssa (kuolema, tulevista pennuista toivon kuulevani..).
Sparklelle laitan huomenissa vielä yksäriä.

Ainut kysymysmerkki enää on Tillin isovillakoira. Oletko laittanut sivuja, vai enkö vain huomannut?
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Re: Tsekko, villiksiä, sammari... -TILLI?
Olen pahoillani, mutta luulin että sivut olin tänne jo ilmoitellut. Kuvaa neidillä ei vielä ole, mutta eiköhän jossain vaiheessa jotain ilmesty :)!