E: amkte, ameaki, schipp, markie
-
- Le-ppä-ker-ttu
- poszewki z jedwabiu
- Viesti:
Re: E: FCI5 uroksia
Mulla olisi Lumille tarjota Jedi. Jedin kanssa kilpaillaan hiljokseen eteenpäin monipuolisesti eri lajeissa, näyttelyissäkin ollaan pyörähdetty ollen ROP. Mikäli Jediä innostut käyttämään, niin mahdollisesti voisin pentueesta pennun ottaa itselleni 

Se sopii mainosti! Teen pentuetopan vielä tämän kuun puolella, mutta laitan jo varaukseen teille pennun

P.S. Ihanaa nähdä täällä paikkakuntalaisia! <3
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Apua en ees tajunnut tuota paikkakunta-asiaa! Ihan huippua, yhden hevospuolen harrastajan tiedän Kajaanista, siinä kaikki. Itsekään en ole "alkuperäisiä kainuulaisia" vaan oon kotosin tuolta Pirkanmaan suunnilta, mutta hyvin vahvasti oon tässä parissa vuodessa kerennyt kainuulaistumaan

Mulla olis tämmönen lapinkoirauros sun Liljalle, mikäli sikäli kiinnostaa. Toki se on 1 ja puoli -sukunen, mutta sitä saa silti vapaasti käyttää jos sua itteä ei haittaa 

Täällä toinen "maahanmuuttaja", mutta vähän etelämmästä, HämeestäYasemin kirjoitti: ↑Ke Huhti 01, 2020 8:08 pm Apua en ees tajunnut tuota paikkakunta-asiaa! Ihan huippua, yhden hevospuolen harrastajan tiedän Kajaanista, siinä kaikki. Itsekään en ole "alkuperäisiä kainuulaisia" vaan oon kotosin tuolta Pirkanmaan suunnilta, mutta hyvin vahvasti oon tässä parissa vuodessa kerennyt kainuulaistumaan![]()

Poweri on ihan supersöpöLume kirjoitti: ↑To Huhti 02, 2020 9:56 am Mulla olis tämmönen lapinkoirauros sun Liljalle, mikäli sikäli kiinnostaa. Toki se on 1 ja puoli -sukunen, mutta sitä saa silti vapaasti käyttää jos sua itteä ei haittaa![]()

Re: E: nsn, amkte, ameaki, chihup, schipp, markie
Ensi vuodeksi etsinnässä taas muutama koiruus
- nisha
- Ei enää ikinä uudestaan
Multa löytyy pk chihu-uros vRUSJW-19 vNORDJW-19 vEUJW-19 vEUW-19 vFINJW-18 vFINW-18 vKANS vFIN MVA Prismatic Burning Brain, jota ei oo vielä käytetty jalostukseen. Evm-suku!
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
- DeeHukka
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Mä voisin mielellään lainata evm-sukuista nsn u. Faroa Taffelille! Aikaisempia pentueita ei Faroltakaan löydy.
Duckstruck's || kultaiset ja sileäkarvaiset noutajat
Elysian || whippetit
Foxphoria || belgianpaimenkoirat
Hallatarun || siperianhuskyt ja suomenlapinkoirat
Hinterland || saksanpaimenkoirat
Indigo Land || shetlanninlammaskoirat
Joystorm || sileäkarvaiset colliet
Lacuna || cockerit ja walesinspringerspanielit
Zappier || mäyräkoirat ja staffordshirenbullterrierit
VCLL || PIVIKO || Vuoden PIVIKO || Virtuaaliset Erikoisliitot
Elysian || whippetit
Foxphoria || belgianpaimenkoirat
Hallatarun || siperianhuskyt ja suomenlapinkoirat
Hinterland || saksanpaimenkoirat
Indigo Land || shetlanninlammaskoirat
Joystorm || sileäkarvaiset colliet
Lacuna || cockerit ja walesinspringerspanielit
Zappier || mäyräkoirat ja staffordshirenbullterrierit
VCLL || PIVIKO || Vuoden PIVIKO || Virtuaaliset Erikoisliitot
Tämä sopisi enemmän kuin hyvin. Ilmoittelen, kun pentue on syntynytnisha kirjoitti: ↑La Marras 21, 2020 1:55 pm Multa löytyy pk chihu-uros vRUSJW-19 vNORDJW-19 vEUJW-19 vEUW-19 vFINJW-18 vFINW-18 vKANS vFIN MVA Prismatic Burning Brain, jota ei oo vielä käytetty jalostukseen. Evm-suku!

Tämäkin sopii erinomaisesti!